Tehnologie

5.0

Arhitectura MQB Evo a adus și mai multă tehnologie la bord. Instrumentarul de bord este complet digital și are 10 inch. Este destul de configurabil, iar grafica poate fi modificată cu ajutorul unui buton montat pe volan.

Acestea fiind spuse, poți opta pentru o fereastră cu vitezometru, turometru și în mijloc informații pentru condus, poți opta pentru navigație pe fundal sau pentru un instrumentar minimalist cu un turometru de dimensiuni mari. Nivelul de echipare R-Line aduce și o grafică specifică pentru această ultimă opțiune.

Display-ul central al sistemului multimedia are în standard 10.4 inch, dar poți bifa și un ecran de 12.9 inch. Este același sistem pe care îl regăsești pe Tiguan și pe Tayron, cu o grafică colorată și un meniu destul de intuitiv. Printre funcții găsești și jocuri, caz în care telefonul mobil devine controller.

Tot de la Tayron și Tiguan, noul T-Roc a preluat butonul rotativ care integrează un display de 10 centimetri. De la acest buton fie treci prin modurile de rulare, fie modifici volumul sistemului audio.

În partea din față a tunelului central ai o zonă de încărcare prin inducție, cauciucată, dar și două porturi USB-C.

  • ds, sâmbătă, 22.11.2025 16:08

    Într-adevăr, prețul este piperat. La cam aceiași bani ai Toyota Corolla Cross sau C-HR. Fie și echiparea R-Line și tot e mult, iar de la 44 K deja intri pe alt segment, Nissan X-Trail, Mazda Cx30, poate chiar o Mazda Cx60 dacă prinzi o promoție, fără să mai spun de Mazda Cx5 - inclusiv noul Cx5. Aș preferă oricând pe oricare dintre astea în detrimentul T-Roc, mai ales că, așa cum spuneți, motorul are limitările lui, direcția nu este dintre cele mai precise, pedala de accelerație moale, suspensie nu prea strălucită, problemele la deschiderea ușilor din cauza poziționării mânerelor, reglajul manual al scaunelor - inclusiv la R-Line. O fi fost el superstar din 2017, dar i-a cam trecut timpul. Cel puțin vizual.