Design

4.5

Odată cu noua platformă a venit și schimbarea la față. Volkswagen T-Roc a primit un design nou, asemănător cu frații săi de arhitectură Tiguan și Tayron. Nu greșești dacă îl consideri un mini Tiguan. Dar doar din privința aspectului, pentru că, de fapt, T-Roc a crescut în dimensiuni comparativ cu vechea iterație.

Lungimea a ajuns la 4.373 de milimetri (+12 cm), iar ampatamentul la 2.631 milimetri (+ 28 mm).

Revenind la aspect, grila frontală a fost mutată mai jos, fiind integrată în spoiler, astfel că imediat sub linia capotei avem noile faruri LED (standard). Dacă bifezi farurile opționale IQ.Light LED Matrix, primești un logo iluminat și o bandă LED care traversează toată partea frontală.

Jantele au dimensiuni de până la 20 de inch. În partea din spate avem un plafon plonjat, iar stopurile LED sunt unite de o bandă LED. Logo-ul de aici este și el iluminat în roșu, în funcție de nivelul de echipare bifat.

Forma caroseriei îmbunătățește aerodinamica (cu 10%), astfel că avem un coeficient Cx de 0.29.

Paleta de culori exterioare este compusă din 6 nuanțe: Alb Pure uni, Gri Wolf Metallic, Galben Canary uni, Roșu Flamed Metallic, Albastru Celestial Metallic și Negru Grenadilla Mettalic. Plafonul poate fi comandat în culoarea contrastantă Negru Uni.

 

  • ds, sâmbătă, 22.11.2025 16:08

    Într-adevăr, prețul este piperat. La cam aceiași bani ai Toyota Corolla Cross sau C-HR. Fie și echiparea R-Line și tot e mult, iar de la 44 K deja intri pe alt segment, Nissan X-Trail, Mazda Cx30, poate chiar o Mazda Cx60 dacă prinzi o promoție, fără să mai spun de Mazda Cx5 - inclusiv noul Cx5. Aș preferă oricând pe oricare dintre astea în detrimentul T-Roc, mai ales că, așa cum spuneți, motorul are limitările lui, direcția nu este dintre cele mai precise, pedala de accelerație moale, suspensie nu prea strălucită, problemele la deschiderea ușilor din cauza poziționării mânerelor, reglajul manual al scaunelor - inclusiv la R-Line. O fi fost el superstar din 2017, dar i-a cam trecut timpul. Cel puțin vizual.