Siguranta
Actuala generație Seat Leon a fost testată de EuoNCAP în anul 2012, adică acum multă vreme, în versiunea ante-facelift, când normele de siguranță nu erau atât de stricte precum cele de azi.
Punctajul obținut atunci a fost însă foarte bun, iar faceliftul a adus noi sisteme de siguranță, ceea ce îi garantează în continuare compactei spaniole un punctaj bun. În 2002, Leon a obținut 94 de procente pentru protecția pasagerilor adulți, 92% pentru protecția copiilor, 70% pentru cea a pietonilor și 71% pentru sistemele sale de asistență de atunci.
Între timp, ele s-au înmulțit. Pe lângă airbagul pentru genunchii șoferului, un detaliu pe care nu-l găsești pe multe mașini compacte, Leon vine cu multe sisteme de asistență. Puteţi să vă dotaţi Leon-ul cu sisteme care să vă ajute să treceţi cu bine peste călătoriile prin ţară, precum cel care frânează automat în oraș și pe autostradă dacă șoferul e depășit de situație.
Pachetul de frânare în oraș, City Emergency Brake, recunoaște la nevoie nu doar mașinile, ci și pietonii apăruți de nicăieri.
La golf ul 7 al unei rude,"Dumnezeul transmisiilor cu dublu ambreiaj" s- a plictisit si si-a dat demisia pe la 45000km. Raspunsul celor de la reprezentanta a fost" cutiile cu 7 trepte si ambreiaje uscate nu se pot folosi in ambuteiaje pt ca se uzeaza prematur". Dupa logica vag,automata iti iei pt autostrada si manuala pentru oras.