Tinuta de drum
Spiritul sportiv al mărcii Seat este insuflat nu doar de performanțele excelente, raportate la rivali, ci și prin ținuta de drum. Aceasta amplifică sentimentul sportiv pe care îl ai într-un Leon, fiind capabilă să-ți ofere o rulare dinamică, chiar și în compania motorului de numai un litru.
Suspensia este calibrată pentru a oferi o stabilitate bună în viraje, chiar dacă mai există un ușor ruliu. Aderența se păstrează bine și atunci când asfaltul e înșelător din cauza ploii abia căzute. Există sistemul de control al stabilității (ESC), dar și un diferențial electronic (XDS) pentru a ține mașina pe drum.
În mediul urban, ținuta de drum este ușor mai rigidă, însă nu extrem de incomodă. Ajută în acest sens și jantele de 16 inch cu un talon mai mare al anvelopei. În plus, atunci când întâlnești denivelări sau gropi, suspensia nu transmite zgomote deranjante în habitaclu.
Direcția este și ea destul de precisă, însă nu comunică foarte multe detalii despre suprafața de rulare.
La golf ul 7 al unei rude,"Dumnezeul transmisiilor cu dublu ambreiaj" s- a plictisit si si-a dat demisia pe la 45000km. Raspunsul celor de la reprezentanta a fost" cutiile cu 7 trepte si ambreiaje uscate nu se pot folosi in ambuteiaje pt ca se uzeaza prematur". Dupa logica vag,automata iti iei pt autostrada si manuala pentru oras.