Tehnologie
Cea mai sportivă variantă a gamei Clio are la dispoziție toate dotările tehnologice din gama de bază. Pe un model sport, cu 220 CP sub capotă, ai la dispoziție dotări precum scaune încălzite, pornire și acces fără cheie, sistem de navigație, tempomat și limitator de viteză, climatizare digitală cu reglare automată, indicator de calitate a aerului, comenzi pe volan și chiar aplicații prin sistemul R-Link.
Renault a integrat şi sistemul RS Monitor în sistemul R-Link, deci folosim ecranul central şi pentru lucruri mai apropiate de conceptul original al maşinii. Pentru cei care nu știau deja despre el, RS Monitor ne oferă toate informaţiile captate de senzorii maşinii la utilizarea ei pe circuit: acceleraţii G, temperatura diverselor componente, puterea folosită, harta circuitului pe care rulăm, temperatura uleiului din transmisie, câți kilometri au fost parcurși cu anvelopele și plăcuțele actuale și multe altele.
Sistemul poate colecta toate datele şi le poate scrie pe un stick USB pentru a le compara ulterior cu ale altora sau pentru o analiză în detaliu. Totul se face printr-o aplicație dezvoltată de Renault și accesibilă proprietarilor de RS-uri în urma înscrierii pe un portal dedicat. O unealtă perfectă pentru cei care vor petrece mult timp pe circuit cu noul lor Clio RS şi a doua cea mai bună utilitate a ecranului multimedia după sistemul de navigaţie.
@Automarket: O intrebare sincera: Cum vi se pare noul 1.6t comparativ cu vechiul 2.0 aspirat ? Care e mai placut la condus ? La sunet ?