Renault Clio RS Trophy

1.6 T 220CP Aut

Design

4.0

Printre criticile aduse lui Clio 4 RS se numără și renunțarea la caroseria cu trei uși. Varianta mai practică a modelului sport poate fi confundată cu un Clio standard doar de la distanță și dacă motorul său este oprit, dar asemnănările și confuzille se opresc aici. Varianta Trophy a lui Clio RS vine cu prima vopsea cu finisaj mat a celor de la Renault, Frozen White. Aceasta arată excelent atât în fotografii, după cum ați observat deja, cât și în viața reală.

Jantele de 18 inch din dotarea acestei variante, incluse în standard, au un design special. Plafonul este negru și eleronul de pe hayon la fel, iar bara spate integrează un difuzor de aer mai generos. Cei care se află în spatele mașinii pot fi încântați cu un sunet mai plăcut din partea evacuării atunci când sunt cuplate modurile Sport sau Race, modul normal de rulare fiind însoțit de un sunet civilizat al motorului. 

 

  • S, marţi, 01.12.2015 13:24

    @Automarket: O intrebare sincera: Cum vi se pare noul 1.6t comparativ cu vechiul 2.0 aspirat ? Care e mai placut la condus ? La sunet ?

  • vianu, marţi, 01.12.2015 14:03

    un break ar fi fost ideal.... mergi cu familionu' la vreo pensiune in munti, o descarci, o cazezi si-i spui "pa si pu"pentru... 1-2 ore sa iti faci damblaua pe serpentine.

  • Emil, marţi, 01.12.2015 22:07

    off-topic: https://www.youtube.com/watch?v=N9tVZtpc3b8 Duster vs tancul T80

  • GIGEL, miercuri, 02.12.2015 06:28

    II spui pa-pa si daca nu esti atent PAPA esti - tot pe serpntine, ce e drept

  • vianu, miercuri, 02.12.2015 09:41

    @Gigel exista o masura in toate ;)

  • mark, duminică, 06.03.2016 22:38

    Beton armat Clio rs!