Renault Clio RS Trophy

1.6 T 220CP Aut

Vizibilitate

4.5

Clio RS Trophy are o poziție mai joasă la volan decât varianta RS a subcompactei de la Renault. Modelul are un set de oglinzi laterale cu dimensiuni generoase şi o oglindă centrală care încadrează bine luneta. Singura nemulţumire vine la nivelul montantului A de pe partea şoferului, a cărui grosime este dificil de neglijat la virajele strânse de stânga. Odată ce ne obişnuim cu acest aspect, problema nu mai este la fel de uşor de sesizat.

Odată cu prezenţa unui afişaj multimedia, Clio RS (fie el Trophy sau nu) a primit un set de senzori de parcare şi camera de luat vederi pentru mersul cu spate, care îl fac pe modelul francez să fie uşor de gestionat la manevrele de parcare.

  • S, marţi, 01.12.2015 13:24

    @Automarket: O intrebare sincera: Cum vi se pare noul 1.6t comparativ cu vechiul 2.0 aspirat ? Care e mai placut la condus ? La sunet ?

  • vianu, marţi, 01.12.2015 14:03

    un break ar fi fost ideal.... mergi cu familionu' la vreo pensiune in munti, o descarci, o cazezi si-i spui "pa si pu"pentru... 1-2 ore sa iti faci damblaua pe serpentine.

  • Emil, marţi, 01.12.2015 22:07

    off-topic: https://www.youtube.com/watch?v=N9tVZtpc3b8 Duster vs tancul T80

  • GIGEL, miercuri, 02.12.2015 06:28

    II spui pa-pa si daca nu esti atent PAPA esti - tot pe serpntine, ce e drept

  • vianu, miercuri, 02.12.2015 09:41

    @Gigel exista o masura in toate ;)

  • mark, duminică, 06.03.2016 22:38

    Beton armat Clio rs!