Renault Clio RS Trophy

1.6 T 220CP Aut

Tinuta de drum

5.0

Dacă varianta standard a lui Clio RS este un model sport echilibrat pentru uzul zilnic prin gropile românești, Clio RS Trophy revine la o configurație rigidă care te face să memorezi toate gropile și denivelările din drumurile tale zilnice.

Deși nu este la fel de comod precum varianta standard a subcompactei sportive a francezilor de la Renault, Clio RS Trophy aduce acel plus de rigiditate și stabilitate dorit de fanii acestei clase de automobile. În mod normal, am depuncta această fermitate exagerată a suspensiei, dar luăm în considerare faptul că oamenii care cumpără această variantă a modelului știu ce își doresc de la o mașină și nu se vor plânge de faptul că trebuie să încetinească la denivelări.

Direcția este fermă și transmite cu precizie ce se întâmplă la nivelul roților din față, fiind superioară celorlalte modele din acest segment. Jantele de 18 inch sunt încălțate cu anvelope de performanță cu talon mic, care întăresc senzațiile transmise de suspensia sport.

Rezultatul este un model care poate devora circuitele și traseele virajate chiar mai bine decât putea vechiul Clio 3 RS. Modelul franțuzesc face față și poate să depășească competitorii săi direcți din acest segment. 

  • S, marţi, 01.12.2015 13:24

    @Automarket: O intrebare sincera: Cum vi se pare noul 1.6t comparativ cu vechiul 2.0 aspirat ? Care e mai placut la condus ? La sunet ?

  • vianu, marţi, 01.12.2015 14:03

    un break ar fi fost ideal.... mergi cu familionu' la vreo pensiune in munti, o descarci, o cazezi si-i spui "pa si pu"pentru... 1-2 ore sa iti faci damblaua pe serpentine.

  • Emil, marţi, 01.12.2015 22:07

    off-topic: https://www.youtube.com/watch?v=N9tVZtpc3b8 Duster vs tancul T80

  • GIGEL, miercuri, 02.12.2015 06:28

    II spui pa-pa si daca nu esti atent PAPA esti - tot pe serpntine, ce e drept

  • vianu, miercuri, 02.12.2015 09:41

    @Gigel exista o masura in toate ;)

  • mark, duminică, 06.03.2016 22:38

    Beton armat Clio rs!