Siguranta

5.0

Deși Austral facelift nu a fost testat la Euro NCAP, modelul pre-facelift a obținut 5 stele din 5. Procentajele au fost următoarele: 88% pentru protecția pasagerilor adulți, 83% la protecția copiilor de la bord, 69% la protecția pietonilor și 87% pentru sistemele de siguranță.

Ținem să menționăm faptul că Renault Austral facelift are 32 de funcții și sisteme de asistență activă și pasivă (ADAS). Totodată, am apreciat funcția My Safety Perso, reprezentată de un buton în stânga volanului.

Practic, poți alege ce funcții de asistență și siguranță să fie activate/dezactivate atunci când apeși pe acest buton. Astfel, nu mai trebuie să stai mereu când pornești mașina să intri prin meniurile mașinii pentru a dezactiva funcția Lane Assist, de exemplu.

  • ds, miercuri, 12.11.2025 11:34

    La consumul declarat, fie și la cel scos la test, la 200 cp și 205 Nm nici n-ar mai fi nevoie de diesel.

  • Jian de la Calafat, miercuri, 12.11.2025 12:26

    D-le Irimia, va felicit pentru lealitate. Intr-adevar, un model ezitant care-i generator de suficiente neajunsuri. Un full-hybrid care face ca posesorul sau sa devina prizonierul urbanului, fiindca valorile de consum extraurbane sunt atat de indepartate de exigentele unui ICE aflat in deplina armonie cu posibilitatile pe care Renault le avea la dispozitia noastra pana de curand. Deh, strategia imbecila in a salva ceva ce n-a solicitat niciodata ajutor face ca satisfactiile incontestabile oferite de acele ICE veritabile sa fie brutal refuzate. Limitarea Vmax pe care Volvo a implementat-o de ceva vreme a devenit contagioasa pentru Renault? O varianta mai atractiva imi pare Symbioz full-hybrid 160, cu acel matur ICE de 1.8L., pretul fiind cu cca 7-8k mai prietenos, iar persoane avizate din Hexagon reconfirma verdictul meu: largus.fr/actualite-automobile/essai-comparatif-renault-symbioz-vs-austral-lequel-choisir-en-hybride-30042799.html