Calitate / Pret

4.5

În România, noul Austral facelift pleacă de la 31.600 de euro cu TVA, dar asta pentru echiparea de bază Evolution și pentru versiunea mild-hybrid de 150 de cai putere. Ai la dispoziție 3 niveluri de echipare, anume: Evolution, Tehno și Esprit Alpine. Pe aceasta din urmă am testat-o și noi, iar pentru ea scoți din buzunar cel puțin 36.500 de euro.

Mașina noastră de test a avut parte de toate extra-opțiunile, precum culoarea exterioară (750 de euro), sistemul 4Control (1.560 de euro), sistemul audio Harman Kardon (1.010 euro), ceea ce a făcut ca prețul final să urce până la 46.500 de euro cu TVA. De menționat totuși că Austral vine foarte bine echipat încă din standard.

Comparativ, Kia Sportage pleacă în România de la 37.790 de euro, dar pentru un model echipat asemănător și cu tracțiune integrală scoți din buzunar cel puțin 45.807 euro cu TVA. Ford Kuga pornește de la 39.600 de euro, asta pentru versiunea full-hybrid cu tracțiune integrală. Totuși, pentru echiparea de top ST-Line X scoți din buzunar cel puțin 44.200 de euro cu TVA.

Honda CR-V, în versiunea full-hybrid, are un preț de plecare de 48.800 de euro, dar SUV-ul japonezilor vine de departe cel mai bine dotat din standard. Pentru varianta Advance plătești 55.900 de euro cu TVA.

De menționat că echiparea Advance este cea de top doar dacă vrei un CR-V cu tracțiune integrală. Dacă ești confortabil cu o versiune 4X2 atunci poți merge la echiparea Advance Tech care te costă cel puțin 60.500 de euro.

  • ds, miercuri, 12.11.2025 11:34

    La consumul declarat, fie și la cel scos la test, la 200 cp și 205 Nm nici n-ar mai fi nevoie de diesel.

  • Jian de la Calafat, miercuri, 12.11.2025 12:26

    D-le Irimia, va felicit pentru lealitate. Intr-adevar, un model ezitant care-i generator de suficiente neajunsuri. Un full-hybrid care face ca posesorul sau sa devina prizonierul urbanului, fiindca valorile de consum extraurbane sunt atat de indepartate de exigentele unui ICE aflat in deplina armonie cu posibilitatile pe care Renault le avea la dispozitia noastra pana de curand. Deh, strategia imbecila in a salva ceva ce n-a solicitat niciodata ajutor face ca satisfactiile incontestabile oferite de acele ICE veritabile sa fie brutal refuzate. Limitarea Vmax pe care Volvo a implementat-o de ceva vreme a devenit contagioasa pentru Renault? O varianta mai atractiva imi pare Symbioz full-hybrid 160, cu acel matur ICE de 1.8L., pretul fiind cu cca 7-8k mai prietenos, iar persoane avizate din Hexagon reconfirma verdictul meu: largus.fr/actualite-automobile/essai-comparatif-renault-symbioz-vs-austral-lequel-choisir-en-hybride-30042799.html