Porsche Panamera Sport Turismo

4.0 Benzina Biturbo 550CP 4x4 Aut8 Turbo

Design

4.5

Panamera Sport Turismo are șanse reale să te facă să iubești break-urile, chiar dacă în mod normal ești complet contra acestui tip de caroserie. Asta și pentru că Porsche ne demonstrează că un break nu trebuie să aibă aspect utilitar pentru a reuși în viață.

Impresia pe care am avut-o în testul internațional de presă a fost că Panamera Sport Turismo arată mai bine decât un Panamera clasic, în ciuda faptului că și acesta din urmă a fost net îmbunătățit în 2016 în raport cu generația anterioară. Dacă aș fi în poziția unui familist confuz care se orientează spre Porsche atunci când vine vorba de viitoarea mașină de familie, nu aș ezita în niciun moment să aleg Sport Turismo în fața versiunii normale a lui Panamera. Singura problemă ar fi diferența de preț, dar 3000 de euro nu se observă în cercurile înalte așa cum se observă pe mașinile de buget.

Trecând peste asta, vor exista voci care vor spune că fața lui Panamera ar fi putut fi ceva mai lucrată și mai ales voci care vor contesta din principiu apariția unui astfel de model în gama Porsche. Iar cu oamenii ăștia nu e nevoie să intri în discuții legate de design, pentru că nu-și vor schimba niciodată opinia.

Cert este că Panamera Sport Turismo este un Shooting Brake autentic care le oferă celor care au nevoie de o mașină de familie fără a fi limitați de buget o opțiune cât se poate de interesantă pentru a amesteca două lumi aparent paralele: cea a mașinilor de familie și cea a mașinilor sport. 

  • benzin power, vineri, 28.07.2017 11:05

    Ooo, daaaa ! Asta da motor ! Super motor, super masina ! Un vis.

  • Adrian C, vineri, 28.07.2017 11:54

    Cel mai frumos break de pe piata. Imi place interiorul maro....daca avea si coroana volanului din lemn inchis era si mai frumos. Pacat ca nu are si o versiune allroad...inalta gen V90 C.C