Design
Revenim la începutul testului și ne amintim că echipa câștigătoare nu se schimbă. Element valabil în cazul Porsche în special când vorbim despre design. Și nu doar între versiunile dinainte și de după facelift, ci și de la un model la altul, fiindcă știm că Macan a fost criticat la începuturile sale pentru faptul că seamănă foarte mult cu fratele mai mare, Cayenne.
Cei peste 350.000 de clienți Macan din ultimii patru ani nu par să fi avut însă o problemă cu asta.
Așa că faceliftul aduce modificări pe care cei care nu sunt fani hardcore ai mărcii le vor căuta cu lupa. În special în zona frontală. În spate, lucrurile sunt ceva mai evidente odată cu apariția benzii luminoase orizontale care leagă cele două stopuri.
Puțin din 911, puțin din Cayenne, puțin din Boxster, o idee din Panamera. Ăsta e noul Macan facelift. Altfel spus, SUV-ul continuă să aibă ADN Porsche, o caracteristică pe care ar dori s-o aibă foarte mult alte SUV-uri de pe piață.
Superba masina, superba locatie. Masina din pct. meu de vedere nu are defect. Nici prima serie nu mi s-a parut sa aiba. Dar acest facelift ia rezolvat micile imperfectiuni. Display-ul de ex. era cam mic la cel vechi...acum e ideal. Stopurile nu prea erau ok separate...acum arata mai bine cu ele unite. Ce sa mai...suv-ul perfect. Sau ma rog...crossover-ul.