
Tinuta de drum
Inginerii de la Opel au lucrat serios pentru ca direcția să fie cât mai precisă și previzibilă, păstrând în același timp un bun control al caroseriei, iar lucrul acesta se simte. Frontera este ceva mai dinamic decât fratele francez de la Citroen.
Direcția este plăcută. Chiar dacă pe viraje apare puțin ruliu, mașina rămâne surprinzător de bine așezată pe drum. Raza de bracaj de 11.05 metri este foarte bună, deși Citroën se descurcă mai bine din acest punct de vedere, cu o rază de doar 10.9 metri.
Dacă Frontera este mai distractivă, C3 Aircross câștigă pe partea de confort. Asta pentru că Frontera nu vine cu acel sistem Advanced Comfort. Totuși, suspensia filtrează decent imperfecțiunile din asfalt, fiind puțin deranjantă pe denivelările scurte și atunci când treci peste delimitatoarele de viteză mai abrupte.
ca fost posesor de opel si oarecare tangenta cu marca pot confirma ca opel A FOST o masina ieftina si cam proasta. Singurele bune au fost Opel Omega cu tren de rulare de BMW care puteau merge sustinut cu 200kmh. In rest numai pocnitori. Dar de astea din ziua de azi ma abtin. Mai ales de electrocaznice