Siguranta

5.0

Noul Opel Frontera nu a ajuns încă pe mâinile inginerilor de la Euro NCAP. Dar, ca o informație suplimentară, și puțin amuzantă, avem rezultatele ultimului Frontera testat. Acest lucru s-a întâmplat în 2002, când notele erau date diferit, ce-i drept. Pe vremea respectivă, Frontera obținuse 3 din 5 stele pentru protecția adulților și o stea din 5 pentru protecția pietonilor.

Menționăm că noul model vine în standard cu numeroase sisteme de siguranță precum: cameră de marșarier, pilot automat, sistem de menținere a benzii, frână de siguranță activă, avertizare de coliziune, recunoașterea semnelor de circulație sau sistem de monitorizare a șoferului. Echiparea GS mai aduce în plus avertizare pentru unghiul mort și senzori de parcare față.

  • nsrei, marţi, 14.10.2025 13:02

    ca fost posesor de opel si oarecare tangenta cu marca pot confirma ca opel A FOST o masina ieftina si cam proasta. Singurele bune au fost Opel Omega cu tren de rulare de BMW care puteau merge sustinut cu 200kmh. In rest numai pocnitori. Dar de astea din ziua de azi ma abtin. Mai ales de electrocaznice

  • dan_grc, marţi, 14.10.2025 16:55

    Cu toate ca nu mai are legătură cu originalul Frontera, mă declar surprins de preț, mai ales ca există o invazie de promovare a mărcilor chinezești care nu sunt mai ieftine, dimpotrivă, că tot se repeta ca mărcile europene sunt foarte scumpe, iar cele chinezești foarte ieftine, deci pentru potențialii clienți, de ce ar alege cineva, cel puțin la aceeași bani, un model chinezesc față de un Opel, Peugeot, Citroen, Renault ? Iar când n-ar alege aceste mărci, există mărcile coreenne și japoneze .

  • nsrei, marţi, 14.10.2025 19:34

    The Citroen C3 Aircross / New Aircross, produced in Brazil, achieved zero stars. Asta in 20 24 global Ncap. O fi de bine o fi rău, nu știu.

  • George Simion, miercuri, 15.10.2025 08:10

    nu exista suv de oras!! iar frontera era ceva acum 30 de ani, aveam ulite pietruite prin toate satele. asta de acum parca e o cutie de pantofi strivita.