Tinuta de drum
Noul Opel Astra a renunțat la trenul de rulare cu cele două moduri diferite, Sport și Tour, ale modelului anterior. Asta deși arhitectura suspensiei spate, deși îmbunătățită, se păstrează. Opel susține că Astra este acum ceva mai echilibrat și poate răspunde singur cerințelor de rulare diferite.
Suspensia, care nu este tocmai discretă atunci când treceți peste denivelări serioase, a fost calibrată pentru a oferi confort, dar și posibilitatea unei rulări ceva mai alerte. Ea absoarbe cu stoicism neregulile suprafeței de rulare, dar nu dă aceeași impresie de silențiozitate ca în cazul lui Mazda3, Honda Civic și Volkswagen Golf.
În ceea ce privește sportivitatea, germanului îi va fi greu să se apropie de etalonul Ford Focus, chiar dacă ruliul este diminuat, iar direcția a devenit ceva mai greoaie și mai precisă decât în cazul vechiului model. Se simt îmbunătățiri considerabile la capitolul direcție și precizie, dar problema unui feeling artificial, fără un feedback concludent, există.
e impresionanta suma de salturi MARI fata de generatia anterioara . amintesc scaderea in greutate, performantele aduse de aceasta, noile faruri ce sant revolutionare, dar care fata de audi sant puse pe clasa COMPACTA. intrebarece solutie au ales opel pt suspensia spate?