Siguranta
Noua generație Opel Astra nu a fost încă testată de EuroNCAP, însă modificările aduse odată cu noua generație promit că hatchback-ul va primi tot cinci stele. Deși masa a fost redusă cu 200 de kilograme, oțelul cu rezistență ridicată este folosit la nivelul întregii structuri. O structură care și-a mărit rigiditatea cu 2% static și cu 13% în timpul mersului.
Pe lângă modificările care țin de rezistență, noul Astra vine și cu o mulțime de sisteme de siguranță, cum ar fi avertizarea la depășirea benzii de mers, cu posibilitatea de corectare automată a traiectoriei. Mai există și avertizarea pentru unghi mort, frânarea automată în trafic aglomerat și recunoașterea semnelor de circulație.
Totodată, noul Opel Astra este și primul model european al Grupului GM care introduce funcția OnStar, un serviciu de asistență, care poate salva vieți. Există un buton de SOS pe care pasagerii îl pot apăsa în caz de urgență și există și o funcție de apelare automată în caz de accident. Acesta vine disponibil în 13 țări și poate fi accesat în opt limbi.
e impresionanta suma de salturi MARI fata de generatia anterioara . amintesc scaderea in greutate, performantele aduse de aceasta, noile faruri ce sant revolutionare, dar care fata de audi sant puse pe clasa COMPACTA. intrebarece solutie au ales opel pt suspensia spate?