Consum
Consumul de carburant declarat al acestei versiuni este de 6.4 litri la sută în regim mixt, sub cel al rivalilor cu motorizări comparabile. Mitsubishi se mândrește cu acest aspect în special pentru clienții de flote, care vor să aibă pick-up-uri cât mai economice, dar și pentru utilizatorii persoane fizice care pun preţ pe economia de carburant. Rezervorul este de 75 de litri, mai mult decât suficient pentru sarcinile uzuale ale unui model din această clasă.
Rezultatul bun la consum este datorat faptului că L200 este cel mai ușor model din clasă (1.875 kg) și motorizării noi, optimizată pentru a îndeplini normele Euro 6. În cadrul testului nostru, pe secțiunea de asfalt, consumul afișat de computerul de bord a fost de 6.8 litri la sută în condiții normale de condus.
Da, arată cam asiatică, dar nu uitați că în videoul de la Auto Express i-a bătut lejer la duelul în linie dreaptă și pe fostul Hilux (actualul abia lansat) și pe Amarok și pe șosea și în teren accidentat. Ce performanțe dinamice, dacă nu vă supărați? Modelele astea nu sunt modele de șosea care să îți mărească ție ego-ul masculin. Că unii le folosesc pentru asta, e altceva. Ele sunt făcute să fie practice, să îți faci treaba cu ele. Iar din punctul ăsta de vedere L200 e superior lui Amarok, având și trepte speciale pentru teren accidentat comparativ cu acesta. Vine și VW în segmentul ăsta cu un model de șosea și câștigă toate testele. Bravo lui! Să le câștige. Problema e că mașinile astea nu sunt făcute să fie excepționale pe șosea cum sunt SUV-urile de azi. Ele sunt făcute să fie PRACTICE. Iar Amarok e cel mai slab fix la capitolul UTILITATE. Cum ați spus și voi. E extrem de capabil și confortabil în off-road, ușor, rază de bracare mică etc. Ce mai dorim? Să stea lipit de asfalt și să prindă 250 km/h? Pick-up-ul e pentru muncă, nu ca să arăți tu ce macho ești. Vezi categoria ”Cui i se adresează?” - Celibatari.