
Design
Limbajul de design Charismatic Simplicity este ceea ce caracterizează toate modelele Mini din actuala gamă. Pentru Aceman, Mini a decis să-i aducă un design familiar, înrădăcinat în ADN-ul mărcii, dar care este totuși puțin diferit față de celelalte modele.
De exemplu, farurile noului Mini Aceman au o formă ușor ascuțită pentru a-l distinge mai ușor de Mini Cooper. Pentru că vorbim de o mașină electrică, grila este complet acoperită și este colorată diferit în funcție de echiparea aleasă. În cazul de față, avem o grilă contrastantă neagră. Imediat sub această suprafață avem și o priză de aer care este activă. Această priză de aer este pentru a permite răcirea bateriilor. Semnăturile luminoase ale farurilor LED pot fi personalizate în 3 moduri diferite. La fel este și în cazul stopurilor.
Caracterul robust tipic unui crossover este scos în evidență de numeroase protecții vopsite în negru, prezente în bara din față, la praguri, aripi și chiar și în bara din spate. În zona pragurilor este prezent și un ornament decorativ cu numele mărcii.
La fel ca la noile generații Mini Cooper și Countryman, mânerele noului Aceman sunt ascunse elegant în portiere. Pe plafon sunt montate două bare longitudinale, iar un eleron vopsit în negru lucios aduce o ușoară notă de dinamism. Pentru noul Mini Aceman sunt disponibile jante cu dimensiuni cuprinse între 17 și 19 inch.
Noul Mini Aceman este acum al doilea model din gamă în ceea ce privește dimensiunile. Crossover-ul electric are o lungime de 4079 milimetri, o lățime de 1991 milimetri și o înălțime de 1514 milimetri. Ampatamentul are o lungime de 2606 milimetri. În altă ordine de idei, Mini Aceman este mai lung cu 221 milimetri, mai lat cu 235 de milimetri și mai înalt cu 54 de milimetri decât Mini Cooper, cu care împărtășește aceeași platformă tehnică.
Ca un mic apropo aici, Mini Aceman este construit în China de către compania Spotlight Automotive, aceeași companie care produce și versiunea electrică a lui Mini Cooper.
O alta chiflă aflată in portofoliul BMW Group. Design exterior aflat la frontiera dintre intolerabil si nedigerabil, o autonomie stanjenitoare in traficul real, un produs caruia ne este cvasiimposibil sa-i identificam vreun beneficiu. Pe foarte scurt, o grimasă pe patru roti. Pentru binele BMW, inca nutresc speranta ca s-a facut o regretabila eroare la OSIM cu titulatura acestui model. Fiindca-i împotriva firii.