Calitate / Pret

4.5

În România, noul Mini Aceman are un preț de pornire de 33.737 de euro cu TVA. Mașina testată de noi a venit în echiparea intermediară Classic Trim, care costă 1.162 de euro și aduce următoarele dotări în pachet: volan sport și încălzit, plafon vopsit în culoarea caroseriei și alte elemente specifice liniei de echipare.

De asemenea, mașina noastră a fost dotată și cu pachetul opțional Package L, care costă 6.030 de euro. În acest pachet sunt include dotări precum: plafonul panoramic, oglindă retrovizoare cu funcție anti-orbire automată, scaune față încălzite, faruri LED automate, sistemul Parking Assistant Plus, Head-Up Display și realitate augmentată pentru navigație, printre altele.

La prețul final mai adăugăm vopseaua albastră Indigo Sunset, care costă 657 de euro, precum și jante de 18 inch de 1.111 euro. În total, dotările și pachetele opționale pe mașina noastră valorează 8960 de euro. Astfel, prețul mașinii testate de noi a urcat până la 42.696 de euro cu TVA.

Noul Mini Aceman este cel mai accesibil dintre toți rivalii săi. Fiat 600e pornește de la 36.000 de euro, în timp ce Jeep Avenger Electric pleacă de la 38.500 de euro, iar Opel Mokka-e propune un preț de pornire de 34.900 de euro.

  • Jian de la Calafat, marţi, 11.02.2025 12:57

    O alta chiflă aflată in portofoliul BMW Group. Design exterior aflat la frontiera dintre intolerabil si nedigerabil, o autonomie stanjenitoare in traficul real, un produs caruia ne este cvasiimposibil sa-i identificam vreun beneficiu. Pe foarte scurt, o grimasă pe patru roti. Pentru binele BMW, inca nutresc speranta ca s-a facut o regretabila eroare la OSIM cu titulatura acestui model. Fiindca-i împotriva firii.

  • ds, marţi, 11.02.2025 14:08

    "Pentru traficul aglomerat din București, cei 184 de cai putere sunt mai mult decât suficienți." Cred că pentru balamucul din București sunt suficienți și 55 cp. Acum, pe bune, așa cum am mai spus, la fel ca și Fiat-ul 600e, mi se pare o mașină pentru fițe de do'nșoară întreținută care se deplasează de la cosmetician la mall, la cafea și shoping.

  • eu, marţi, 11.02.2025 14:35

    masina asta este incantatoare ca design. n-are cum sa nu intoarca capete de admiratie: jante incredibil de aspectuoase, proportii echilibrate, suprafete bine tensionate si accente de contrast care imbina la perfectiune modernismul cu spiritul mini clasic. ma bucur ca nu vad crom, insa mi-ar fi placut sa vad prezenta tusa de contur a botului, din aluminiu satinat, care se ofera la versiunile superioare de echipare, mai ales pe culoarea asta care o prinde exceptional. si din nou jantele alea, mama mia cat de faine pot fi. evident ca nu este o masina utilitara, ci una de lifestyle, care vrajeste instant si convinge ca merita fiecare banut. interiorul este locul din care n-as mai pleca, iar ecranul ala oled desi pe forma rotunda si nepractica duce semnatura mini la un nou nivel. insa mini pe latura practica n-a stralucit niciodata, a fost cel mult manageble, la condus insa, vechea poveste mini, una de nota 10 de fiecare data. cine poate gestiona cu cap o autonomie reala in jur de 250 km, poate face o afacere buna cu Aceman-ul in versiune E. trebuie doar sa fii compatibil cu conceptul si cu spiritul urban pe care mini il emana, ca sa o poti vedea cu ochi buni.

  • @eu, marţi, 11.02.2025 15:15

    Dacă tu consideri că mașina asta e „încântătoare ca design” atunci cred că a venit timpul să mergi în vizită la oftalmolog. ...sau la psihiatru.

  • aha, marţi, 11.02.2025 15:59

    Mai degraba ASS decat AS. PS: Nu prea vad competitivitatea din "Preț competitiv, raportat la concurență". Fiat-ul ala 600e, desi e mai scump cu doar 2.300 de euro, are o baterie considerabil mai mare (38.5 kWh vs. 51 kWh, capacitati nete) Tot o baterie cu capacitatea neta de 51 kWh a fost montata si pe Opel-ul ala Mokka de 34.900 de euro.

  • M, marţi, 11.02.2025 16:27

    Ecranul ala rotund parca-i cantarul de la magazie. Fain tare!