
Calitate / Pret
Aici, treaba este destul de simplă. Mai ales dacă ai ascuns pe undeva 300.000 de euro.
Așa cum spuneam, ai la dispoziție o singură versiune care pornește de la 216.926 de euro. Deși echiparea standard este mai mult decât generoasă, așa cum este și normal să fie, germanii îți dau voie să forțezi nota, dacă te țin buzunarele.
Înainte să faci asta, te atenționez că dotările opționale au prețuri pe măsură. Dacă vrei o vopsea exterioară Maybach, în două tonuri, plătești 21.175 de euro. Mai pui pachetul Maybach First Class, cu cele două scaune spate (a se citi fotolii) individuale, mai scoți 21.296 de euro din buzunar.
Mai un Head-up Display cu realitate augmentată și alte câteva dotări nu chiar atât de scumpe, iar prețul de listă poate ajunge foarte ușor la 257.319 euro, cu TVA inclus. Cât a costat și mașina noastră de test.
D-le Monenciu, va apreciez sinceritatea. "....dar nu sunt atât de curajos și nu voiam să îmi forțez chiar atât de mult norocul." Din perspectiva mea, nici laș nu sunteti. Ati optat, ca orice persoana cu instinct de conservare, sa nu va confruntati de tânăr cu inconvenientele teribile generate de BEV-uri: 1)- migrene 2)- tahicardie 3)- inevitabilele stenturi D-le Monenciu, norocul este de partea acelora care-au facut alegerea corecta pentru locomotie: ICE(Otto & Diesel).