Mercedes-Benz Clasa G facelift

G350 3.0 211CP Aut

Siguranta

4.5

În mod surprinzător, Mercedes-Benz G-Klasse nu a fost testat niciodată de EuroNCAP în cei 36 de ani de carieră. Acest lucru a fost prilej de parodie pentru o reclamă, în care a fost simulat un crashtest cu G-Klasse.

Revenind la lucruri serioase, G-Klasse se bucură de airbag-uri frontale șofer și pasager, airbag-uri laterale față, windowbag-uri pentru locurile din față și lateral spate, senzori de răsturnare, ESP cu sistem de stabilizare a remorcii, ABS, sistem de asistență la frânarea de urgență, sistem de electronic de control al tracțiunii, sistem de frânare adaptive cu funcție Hold și asistent la pornirea în rampă.

În afară de sistem de frânare automată la impactul frontal iminent, G-Klasse a fost echipat cu aproape toate elementele uzuale de siguranță găsite pe un SUV premium. Remarcăm și un sistem de monitorizare a unghiului mort, care te avertizează sonor de fiecare dată când ești în pericolul de a acroșa vehiculele aflate în lateralele mașinii.

  • Scorpionul_negru, vineri, 31.07.2015 14:21

    O masina care se potriveste de minune undei garzi de corp. Nu imi imaginez rolul masinii astia decat asa. Un Maybach 62 S negru insotit de un G in spate plin de bodyguarzi. Masina ideala pt. asa ceva ! Din cate stiu Casuneanu JR. cu Bugatti era insotit mereu de un G class.

  • Geleu, vineri, 31.07.2015 15:35

    Pacat ca prietenul meu a schimbat motorul de 2 ori pe 350cdi bluetec... nu sunt deloc fiabile si nu recomand motorina romaneasca intr-un asa motor. Consider ca un 270cdi sau 320cdi ar fi mult mai reusite. Sau un motor pe benzina.

  • Stefi, vineri, 31.07.2015 20:30

    @Geleu - ai tras concluzia perfecta! Seful meu are un ML350cdi tot bluetec de 3 ani si ceva si merge ceas si acum, nici nu stiu daca a ridicat vreodata capota pentru altceva decat sa-i puna lichid de parbriz (in afara de reviziile de normale), deci 350 bluetec sunt cele mai reusite motoare, nu?

  • Scorpionul_negru, vineri, 31.07.2015 21:22

    @Stefi Depinde cum o nimeresti. Poti avea probleme frecvent cu ea sau poti merge linistit sute de mii de km. Cum ai norocul. Se pare ca prietenul lui Gelu a avut GHINION vb lui Iohanis.

  • slVW_83, sâmbătă, 01.08.2015 17:30

    In sfarsit o masina adevarata off-road cu sasiu separat, punte rigida, adancime vad de 60 cm si trei diferentiale blocabile. O adevarata bruta ce rezista in aceeasi forma din 1979. As procura-o oricand in detrimentul unor struto-camile numite generic Suv-uri sau mai rau "jip"-uri. Felicitari pentru aceasta bomboana de test!!!

  • Dan, miercuri, 05.08.2015 01:28

    Imi place cum AM compara performantele lui G350 cu cele ale Jeep-ului care costa sub 50.000 de euro. Peste 100.000 de euro pentru acceleratie de 9.1 este prea mult. Mai spun ca varianta AMG face de rusine multe hot-hatch-uri, dar cate hot-hatch-uri au vazut ei sa coste peste 145.000 de euro?