Siguranta
În mod surprinzător, Mercedes-Benz G-Klasse nu a fost testat niciodată de EuroNCAP în cei 36 de ani de carieră. Acest lucru a fost prilej de parodie pentru o reclamă, în care a fost simulat un crashtest cu G-Klasse.
Revenind la lucruri serioase, G-Klasse se bucură de airbag-uri frontale șofer și pasager, airbag-uri laterale față, windowbag-uri pentru locurile din față și lateral spate, senzori de răsturnare, ESP cu sistem de stabilizare a remorcii, ABS, sistem de asistență la frânarea de urgență, sistem de electronic de control al tracțiunii, sistem de frânare adaptive cu funcție Hold și asistent la pornirea în rampă.
În afară de sistem de frânare automată la impactul frontal iminent, G-Klasse a fost echipat cu aproape toate elementele uzuale de siguranță găsite pe un SUV premium. Remarcăm și un sistem de monitorizare a unghiului mort, care te avertizează sonor de fiecare dată când ești în pericolul de a acroșa vehiculele aflate în lateralele mașinii.
O masina care se potriveste de minune undei garzi de corp. Nu imi imaginez rolul masinii astia decat asa. Un Maybach 62 S negru insotit de un G in spate plin de bodyguarzi. Masina ideala pt. asa ceva ! Din cate stiu Casuneanu JR. cu Bugatti era insotit mereu de un G class.