Tinuta de drum
Dacă nu ai mai condus până acum modele sport din era modernă, ţi se părea că MX-5 este maşina perfectă pentru şosea. Se mişcă atât de suav şi dezinvolt pe viraje, iar suspensiile răspund atât de bine cerinţelor tale şi ale şoselei, încât o să ţi se pară - fără exagerare - că nu eşti într-o maşină, ci în echipament sport. Şi că alergi ceva mai repede decât de obicei, dansând pe serpentine şi jucându-te cu volanul şi cu schimbătorul.
Sentimentul ăsta este suplimentat de faptul că, aşa cum am spus şi la interior, pe scaunul şoferului te simţi de parcă ai fi într-un cockpit.
Dacă ai mai experimentat însă modele sport în ultima perioadă, vei găsi direcţia electrică lui MX-5 puţin cam artificială atunci când o vei forţa, deşi asta se întâmplă exclusiv în cazurile în care reuşeşti să lipeşti virajele la turaţii ridicate.
Cert este că frânele, suspensiile şi mai ales centrul de greutate foarte coborât ale lui MX-5 vor fi extrem de apreciate de cei care-şi vor dori să iasă în weekend din oraş pe drumuri de munte. Iar când autorităţile vor asfalta Transfăgărăşanul, veţi fi liberi să-i invidiaţi pe cei pe care-i veţi vedea în fotografii zâmbind lângă noul lor MX-5 sus, lângă lacul Bâlea.
Ce lista cretina si irelevanta aveti la "Nu ne-a placut".