
Design
Discovery se aliniează o dată cu noua generație la linia de design a mărcii Land Rover și a brandului sportiv Range Rover, oferind o imagine familiară celor obișnuiți cu liniile lui Evoque sau ale lui Discovery Sport, fratele mai mic care l-a înlocuit acum doi ani pe Freelander în gama mărcii britanice.
SUV-ul Land Rover își păstrează însă caracterul masiv care l-a făcut celebru, iar din spate și profil pare un soi de monovolum foarte înalt care nu e tocmai plăcut ochilor obișnuiți cu formele mai fluide ale celorlalte SUV-uri din segment. Apropo de spate, dispare deschiderea cu uși paralele a portbagajului și apare un hayon clasic, însă designul tradițional asimetric al zonei posterioare este păstrat de dragul istoriei. Tot pe linie istorică avem și un stâlp 3 îngroșat, acesta "aplecându-se" acum mult în față pentru a inspira dinamism.
Lucrurile stau însă foarte bine în zona frontală, acolo unde Discovery reușește performanța de a fi masiv și agresiv deodată. Și asta nu le iese multor designeri, deși majoritatea și-au propus asta măcar o dată-n viață.
1. Una dintre cele mai urate masini din segment. Nu stiu ce a fost in capul lor cand au conceptul stilistic modelul. 2. Sunt curios de fiabilitate, modelul anterior a fost un dezastru dapdv.