Siguranta

5.0

Fiind un model proaspăt lansat în Europa, mai durează puțin până când Honda ZR-V ajunge pe mâna specialiștilor Euro NCAP. Belgienii au testat, însă, anul trecut actualul Civic, căruia i-au acordat punctajul maxim de 5 stele. Un rezultat pe care nici nu mă gândesc ca ZR-V să nu îl egaleze. 

Mai ales că șasiul a fost ranforsat, iar la interior regăsim 11 airbag-uri. În plus, pachetul Honda Sensing include o armată de sisteme de asistență.

Încă de la nivelul de echipare Sport vorbim de Blind Spot Information, Paking Sensor System, Cross Traffic Monitor și Driver Attention Monitor. 

Selectezi nivelul de echipare Advance și primești, în plus, sisteme ca Road Departure Mitigation System, Collision Mitigation Braking System, Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist System, Traffic Sign Recognition, Adaptive Driving Beam, faruri cu funcție Auto High-Beam, Traffic Jam Assist și Intelligent Speed Assist. 

  • nsrei, marţi, 20.06.2023 11:25

    deci dai 40 de mii ? 42 de mii pe o masina cu "directia nu prea precisa in viraje" E drept nu mergi toata viata pe serpentine, dar de jumate din banii astia mi as lua ceva din clasa compacta tot de la japonezi dar Mazda. Pe mine moda asta cu SUV uri nu ma prinde

  • nsrei, marţi, 20.06.2023 14:41

    plus ca din fata aduce oarecum a ford kuga iar din spate a jeep compass. deci pas.... de doua ori

  • StM, marţi, 20.06.2023 21:19

    deci iar suv, iar tractiune fata, iar struto camila care vrea sa para dar nu e. prefer un sedan corect sau un hatch cu ce trebuie. poate un crossover dar cu awd. iar partea cu "aproape premium" e ca si cum ai spune ca ai un morcov in dos si esti aproape gay. acolo ori e, ori nu e. asta cu aproape e poveste.

  • Banditos, miercuri, 21.06.2023 09:14

    exceptand o parte dinre SUV-istii ce simt ca o mai mare cand volanesc asa ceva, pentru un anumit tip de consumator un SUV-crossover este ideal. Pana nu esti in situatia respectiva nu te va prinde "moda asta"

  • Oghi, joi, 22.06.2023 02:09

    deci dai 42000 euro pentru un zr-v.. adica un civic cu 200kg mai greu, spatiu in spate mai mic(e o mica diferenta), portbagaj mai mic si aceasi motorizare.. FARA 4 X 4. Singurul avantaj e garda la sol. Nu ii inteleg pe cei de la Honda. Daca faceau civic ul cu 2 3 cm garda la sol mai marez era perfect.

  • @nsrei, joi, 22.06.2023 08:46

    Iar te bagi în seamă ca să știm cât de limitat ești ? Întâi să vă luați SUV să îl vindeți că nu v-a convenit siguranța și poziția la volan și pe urmă să bengăniți ca niște oligofreni că nu aveți Voi nevoie. Lumea asta nu e compusă numai din proști deși văd că încercați să faceți prozeliți.