Calitate / Pret

3.5

Prețul este un subiect sensibil, pentru că el va fi comunicat pe data de 1 iulie. Așadar, momentan nici noi nu știm de la cât pornește noua Honda ZR-V. 

Putem să facem, totuși, o aproximare, știind că va fi poziționată în gamă între HR-V și CR-V. Dacă primul costă cel puțin 35.000 de euro în România, pentru fratele său mai mare trebuie să scoți din buzunare peste 40.000 de euro.  

Așadar, ZR-V ar putea costa, să zicem, 38.000-40.000 de euro? Rămâne de văzut. 

Cred că ar fi un preț corect, având în vedere că cel mai accesibil Hyundai Tucson Hybrid pleacă de la 37.700 de euro. Sau că pentru un Nissan Qashqai ePower trebuie să renunți la cel puțin 42.000 de euro. Până și Ford Kuga Hybrid se învârte tot cam pe acolo: 37.800 de euro.

De ce am zis că ar fi un preț corect? Pentru că, deși mașinile Honda au avut întotdeauna un preț mai mare decât media segmentului, au plusat cu mai multe dotări în standard. 

 

  • nsrei, marţi, 20.06.2023 11:25

    deci dai 40 de mii ? 42 de mii pe o masina cu "directia nu prea precisa in viraje" E drept nu mergi toata viata pe serpentine, dar de jumate din banii astia mi as lua ceva din clasa compacta tot de la japonezi dar Mazda. Pe mine moda asta cu SUV uri nu ma prinde

  • nsrei, marţi, 20.06.2023 14:41

    plus ca din fata aduce oarecum a ford kuga iar din spate a jeep compass. deci pas.... de doua ori

  • StM, marţi, 20.06.2023 21:19

    deci iar suv, iar tractiune fata, iar struto camila care vrea sa para dar nu e. prefer un sedan corect sau un hatch cu ce trebuie. poate un crossover dar cu awd. iar partea cu "aproape premium" e ca si cum ai spune ca ai un morcov in dos si esti aproape gay. acolo ori e, ori nu e. asta cu aproape e poveste.

  • Banditos, miercuri, 21.06.2023 09:14

    exceptand o parte dinre SUV-istii ce simt ca o mai mare cand volanesc asa ceva, pentru un anumit tip de consumator un SUV-crossover este ideal. Pana nu esti in situatia respectiva nu te va prinde "moda asta"

  • Oghi, joi, 22.06.2023 02:09

    deci dai 42000 euro pentru un zr-v.. adica un civic cu 200kg mai greu, spatiu in spate mai mic(e o mica diferenta), portbagaj mai mic si aceasi motorizare.. FARA 4 X 4. Singurul avantaj e garda la sol. Nu ii inteleg pe cei de la Honda. Daca faceau civic ul cu 2 3 cm garda la sol mai marez era perfect.

  • @nsrei, joi, 22.06.2023 08:46

    Iar te bagi în seamă ca să știm cât de limitat ești ? Întâi să vă luați SUV să îl vindeți că nu v-a convenit siguranța și poziția la volan și pe urmă să bengăniți ca niște oligofreni că nu aveți Voi nevoie. Lumea asta nu e compusă numai din proști deși văd că încercați să faceți prozeliți.