Tinuta de drum
Atunci când au dezvoltat ZR-V, japonezii de la Honda au avut în minte două criterii: confortul și, în același timp, dinamica de condus a unui hatchback sportiv. Adică a lui Civic, ca să nu ne mai ascundem după cireș.
Da, Honda ZR-V este o mașină confortabilă, atât în oraș cât și la drum lung. Pentru că stă mai aproape cu 59 de milimetri de asfalt, comparativ cu CR-V, și este cu 50 de milimetri mai lat decât HR-V. Așadar, SUV-ul nipon este ceva mai stabil pe viraje.
În plus, sistemul de propulsie are așa numita funcție Winding Control, care menține constantă viteza motorului pe viraje, pentru un răspuns îmbunătățit.
Dar, chiar și așa, pot spune că Honda ZR-V este mai mult confortabilă decât sportivă la condus. Ceea ce nu este un lucru deloc rău. Suspensia față McPherson și cea spate multilink se achită bine de treaba pe care o au de făcut atunci când întâlnești gropi sau denivelări. Nu sunt zgomotoase și te duc mai mult cu gândul la ce găsești în segmentul premium.
Direcția nu este foarte precisă pe viraje, nici chiar în modul de rulare Sport. Dar, chiar și așa, primești destul feedback de la roți încât să nu faci prea multe corecții.
deci dai 40 de mii ? 42 de mii pe o masina cu "directia nu prea precisa in viraje" E drept nu mergi toata viata pe serpentine, dar de jumate din banii astia mi as lua ceva din clasa compacta tot de la japonezi dar Mazda. Pe mine moda asta cu SUV uri nu ma prinde