Tinuta de drum

4.0

Atunci când au dezvoltat ZR-V, japonezii de la Honda au avut în minte două criterii: confortul și, în același timp, dinamica de condus a unui hatchback sportiv. Adică a lui Civic, ca să nu ne mai ascundem după cireș.

Da, Honda ZR-V este o mașină confortabilă, atât în oraș cât și la drum lung. Pentru că stă mai aproape cu 59 de milimetri de asfalt, comparativ cu CR-V, și este cu 50 de milimetri mai lat decât HR-V. Așadar, SUV-ul nipon este ceva mai stabil pe viraje. 

În plus, sistemul de propulsie are așa numita funcție Winding Control, care menține constantă viteza motorului pe viraje, pentru un răspuns îmbunătățit. 

Dar, chiar și așa, pot spune că Honda ZR-V este mai mult confortabilă decât sportivă la condus. Ceea ce nu este un lucru deloc rău. Suspensia față McPherson și cea spate multilink se achită bine de treaba pe care o au de făcut atunci când întâlnești gropi sau denivelări. Nu sunt zgomotoase și te duc mai mult cu gândul la ce găsești în segmentul premium.

Direcția nu este foarte precisă pe viraje, nici chiar în modul de rulare Sport. Dar, chiar și așa, primești destul feedback de la roți încât să nu faci prea multe corecții.

 
  • nsrei, marţi, 20.06.2023 11:25

    deci dai 40 de mii ? 42 de mii pe o masina cu "directia nu prea precisa in viraje" E drept nu mergi toata viata pe serpentine, dar de jumate din banii astia mi as lua ceva din clasa compacta tot de la japonezi dar Mazda. Pe mine moda asta cu SUV uri nu ma prinde

  • nsrei, marţi, 20.06.2023 14:41

    plus ca din fata aduce oarecum a ford kuga iar din spate a jeep compass. deci pas.... de doua ori

  • StM, marţi, 20.06.2023 21:19

    deci iar suv, iar tractiune fata, iar struto camila care vrea sa para dar nu e. prefer un sedan corect sau un hatch cu ce trebuie. poate un crossover dar cu awd. iar partea cu "aproape premium" e ca si cum ai spune ca ai un morcov in dos si esti aproape gay. acolo ori e, ori nu e. asta cu aproape e poveste.

  • Banditos, miercuri, 21.06.2023 09:14

    exceptand o parte dinre SUV-istii ce simt ca o mai mare cand volanesc asa ceva, pentru un anumit tip de consumator un SUV-crossover este ideal. Pana nu esti in situatia respectiva nu te va prinde "moda asta"

  • Oghi, joi, 22.06.2023 02:09

    deci dai 42000 euro pentru un zr-v.. adica un civic cu 200kg mai greu, spatiu in spate mai mic(e o mica diferenta), portbagaj mai mic si aceasi motorizare.. FARA 4 X 4. Singurul avantaj e garda la sol. Nu ii inteleg pe cei de la Honda. Daca faceau civic ul cu 2 3 cm garda la sol mai marez era perfect.

  • @nsrei, joi, 22.06.2023 08:46

    Iar te bagi în seamă ca să știm cât de limitat ești ? Întâi să vă luați SUV să îl vindeți că nu v-a convenit siguranța și poziția la volan și pe urmă să bengăniți ca niște oligofreni că nu aveți Voi nevoie. Lumea asta nu e compusă numai din proști deși văd că încercați să faceți prozeliți.