Performante
Varianta 2.3 EcoBoost a lui Ford Mustang Cabriolet anunță un timp 0-100 km/h de 5.8 secunde, indiferent de transmisia aleasă. Viteza maximă a acestui model este de 233 km/h, suficient cât să rămâi fără carnet de conducere trei luni de zile, să iei o amendă de peste 800 de lei și să ajungi și la știri.
Dar cine își cumpără mașina asta în varianta decapotabilă nu vrea să meargă cu viteza maximă, ci să se bucure de reprize și accelerări pe drumuri virajate. Cât mai libere, dacă se poate. Ceea ce mașina face foarte bine.
Pe circuit, am constatat că varianta 2.3 EcoBoost a lui Mustang Cabrio accelerează neașteptat de rapid până la 190 de km/h şi că fratele său mai mare, V8 de 5.0 litri, îl surclasează la acest capitol atât de subtil, încât apreciem și mai mult performanțele "micului" 2.3 EcoBoost.
BMW Seria 4 Cabriolet în varianta 435i îl depăşeşte pe Ford Mustang Cabriolet 2.3 EcoBoost atât pe 0-100 km/h, cât și la viteză maximă. Cu toate acestea, nu ne declarăm nemulțumiți de performanțele acestei variante de motorizare. Din contră, ne punem întrebări reale legate de mecanismele strict cerebrale care te-ar face să cumperi un V8 pe Mustang pentru 100 CP și 100 Nm în plus.
Felicitari pentru test, chiar este o masina inedita in romania. In privinta sunetului, din pacate este o consecinta a downsizing-ului,