Ford Mustang Convertible

2.3 Benzina Turbo (Ecoboost) 317CP Man6

Performante

4.0

Varianta 2.3 EcoBoost a lui Ford Mustang Cabriolet anunță un timp 0-100 km/h de 5.8 secunde, indiferent de transmisia aleasă. Viteza maximă a acestui model este de 233 km/h, suficient cât să rămâi fără carnet de conducere trei luni de zile, să iei o amendă de peste 800 de lei și să ajungi și la știri.

Dar cine își cumpără mașina asta în varianta decapotabilă nu vrea să meargă cu viteza maximă, ci să se bucure de reprize și accelerări pe drumuri virajate. Cât mai libere, dacă se poate. Ceea ce mașina face foarte bine.

Pe circuit, am constatat că varianta 2.3 EcoBoost a lui Mustang Cabrio accelerează neașteptat de rapid până la 190 de km/h şi că fratele său mai mare, V8 de 5.0 litri, îl surclasează la acest capitol atât de subtil, încât apreciem și mai mult performanțele "micului" 2.3 EcoBoost.

BMW Seria 4 Cabriolet în varianta 435i îl depăşeşte pe Ford Mustang Cabriolet 2.3 EcoBoost atât pe 0-100 km/h, cât și la viteză maximă. Cu toate acestea, nu ne declarăm nemulțumiți de performanțele acestei variante de motorizare. Din contră, ne punem întrebări reale legate de mecanismele strict cerebrale care te-ar face să cumperi un V8 pe Mustang pentru 100 CP și 100 Nm în plus.

  • mm, vineri, 11.09.2015 13:47

    Felicitari pentru test, chiar este o masina inedita in romania. In privinta sunetului, din pacate este o consecinta a downsizing-ului,

  • Scorpionul_negru, vineri, 11.09.2015 14:12

    Frumos , bun si accesibil. Isi merita banii ! E una din putinele masini sport accesibile si cu atatea calitati.

  • ioi, vineri, 11.09.2015 14:37

    Sa fie si niste masuratori, nu doar cifre oficiale: (urmariti in coloana de mijloc unde scrie "C/D TEST RESULTS") -pt mustang convertible automatic: http://www.caranddriver.com/reviews/2015-ford-mustang-ecoboost-convertible-test-review -pt mustang coupe manual: http://www.caranddriver.com/reviews/2015-ford-mustang-23l-ecoboost-manual-test-review

  • Pai da..., vineri, 11.09.2015 14:41

    @mm, din pacate, exista norme de zgomot interioare si exterioare pe care un autovehicul trebuie sa le respecte la omologari, care sunt din ce in ce mai exigente... Si daca ai versiunea de 5 litri, tot trebuie sa respecti normele de zgomot!

  • M5, vineri, 11.09.2015 18:05

    O masina superba la un pret destul de bun.

  • Mihai, sâmbătă, 12.09.2015 19:10

    O masina cu un pret foarte bun pentru ce oferta. Mi-as cumpara V8 doar pentru sound. Motorul de 2.3 are mai multa putere decat ai nevoie in traficul din Romania. Acum cateva zile a oprit langa mine la semafor un Mustang galben V8 cu numere de Germania. Are un sunet fabulous. Super tare masina!

  • LR, duminică, 13.09.2015 14:31

    Dacă NHTSA = National Transportation Safety Board, Atunci NTSB = National Highway Traffic Safety Administration. Rezultă: WTF = Walter The FireFighter. q.e.d.

  • ANAF, luni, 14.09.2015 12:15

    @Mihai Intrebarea ai avea bani de benzina pt. un V8 ? Ti l-ai permite ?

  • Mihai, miercuri, 16.09.2015 23:11

    @ANAF Conduc o masina pe benzina cu un consum mediu de 9-10%. Merg putin cu masina personala, cam 20,000 Km pe an. Motoarele mari nu consuma chiar atat de mult. Depinde foarte mult de cum sunt conduse. Daca scoti untul din ele, orice masina consuma mult. Un Mustang V8 nu cred ca are un consum mediu de peste 17%. Asta cu mers in oras, cu mers sportiv, cu mers potolit cu copiii in masina. Ca sa-ti raspund la intrebare mi-as permite un consum de 17%. Ce nu-mi permit este impozitul urias si asigurarile. In plus masinile cu motoare de peste 3,000 cc au o devalorizare uriasa.

  • Adi, sâmbătă, 19.09.2015 10:57

    @Mihai Interesant. Eu sunt invers. Mi-as permite impozitul si asigurarea dar nu ma tin la consum. As merge foarte putin cu ea ....