Consum
Ford Mustang Cabriolet anunță un consum mixt de 8.2 litri la sută în varianta 2.3 EcoBoost cu transmisie manuală. Mai mult decât rezonabil pentru o mașină de peste 300 CP. BMW Seria 4 Cabriolet în varianta 435i vine cu un consum mai mic cu 0.1 litri la sută. Diferență insignifiantă când ai o mașină de peste 300 CP pe care ai dat 40.000 de euro.
În cadrul lansării naționale, care a presupus un traseu prestabilit în regim extraurban, nu am apucat să conducem mașina și în oraş suficient de mult pentru a putea prezenta o cifră de consum. Dar am experimentat suficienți kilometri în afara orașului pentru a putea prezenta o concluzie. Astfel, Ford Mustang 2.3 EcoBoost consumă 8.5 litri la sută în regim extraurban dacă respecți limitele legale în localități și în afara acestora și te mai bucuri de o ocazională accelerație puternică în primele două sau trei trepte. În regim economic, consumul scade chiar la 6.1 litri la sută.
Pe autostradă, la 130 km/h în treapta a șasea, Ford Mustang Cabriolet 2.3 EcoBoost afișează 2.750 rpm și un consum de 8.8 litri la sută. În extrema superioară, după câteva ture pe circuit în care mașina a fost turată până la linia roșie în primele patru trepte de viteză, consumul mediu a urcat la 20 de litri la sută.
La întoarcerea de la circuit, am făcut un mic test de consum pe 50 de kilometri cu fratele Mustang GT, echipat cu motor V8 aspirat de 5.0 litri, cu care am obținut 9.4 litri la sută într-un regim economic.
Felicitari pentru test, chiar este o masina inedita in romania. In privinta sunetului, din pacate este o consecinta a downsizing-ului,