Ford Fiesta ST200

1.6 Benzina Turbo (Ecoboost) 200CP Man6

Design

4.5

Unii spun că noua faţă a lui Fiesta este o preluare cu mantinela a grilei afişate de modelele Aston Martin. Alţii susţin că "gura" este prea mare în raport cu dimensiunile şi proporţiile maşinii. Mie personal nu mă deranjează nici una, nici alta, pentru că în versiunea ST200 oricărei exagerări i se poate găsi rapid o explicație.

Cert e că exteriorul lui ST200 este adus la zi și în linie cu cel mai recent facelift al lui Fiesta. Spre deosebire de interior.

Versiunea ST200 nu primeşte în plus foarte multe lucruri faţă de "clasicul" ST, care se prezenta însă deja într-un format îndeajuns de sportiv, cu o serie de apendici aerodinamici şi estetici care îmbunătăţesc oferta Ford la capitolul design.

ST200 este, deci, mai degrabă discret când vine vorba de design, singurele modificări notabile față de ST-ul clasic fiind badge-ul ST200 așezat la loc de cinste pe hayon, etrierele roșii și culoarea exterioară specială, denumită Storm Grey, care atrage privirile tuturor în combinație cu sunetul metalic al motorului 1.6 Turbo.

  • someone, vineri, 16.09.2016 11:37

    nu prea sant multe de carcotit la o astfel de masina, poate doar ca mie personal, mi-ar placea sa fie si in varianta cu 5 usi. stie cineva dimensiunile anvelopelor?

  • stefan, vineri, 16.09.2016 11:42

    205/40/17

  • someone, vineri, 16.09.2016 12:50

    tks

  • mircea, vineri, 16.09.2016 13:33

    Merci de ajutor, Ștefan :)

  • COco, vineri, 16.09.2016 15:44

    Chiar ca aveti un fotograf deosebit !

  • gabi_o, vineri, 16.09.2016 16:31

    Automarket, dar cum ati obtinut 8.2% Bucuresti-iasi? Ce ne divulgati, viteza de rulare sau in cate ore erati la Iasi?

  • mircea, vineri, 16.09.2016 16:41

    @gabi_o Conducând mașina. Tare sau ce?

  • Revoknuckle, sâmbătă, 17.09.2016 15:20

    nu este un diferential, nici macar special, ci o punte fata MacPherson cu pivot independent, adica o tehnologie similara celei instalate in Megane 2 RS spre exemplu.

  • Lucian, sâmbătă, 17.09.2016 20:30

    @someone, exista din 2014 varianta in 5 usi si 197 de CP, dar nu la noi :) https://www.youtube.com/watch?v=7v6nhGOMMKk https://www.youtube.com/watch?v=ZPpCBD_Vtx8

  • Scrooge, duminică, 18.09.2016 13:30

    @automarket......interiorul este fix la fel cu toate modelele Fista facelift comercializate in Romania si in Europa. Exista o varianta de plansa de bord cu ecran color mai mare si comenzi simplificate dar care inca nu a fost lansata pe "batranul continent". In concluzie interiorul este blocat fix in strategia actuala de vanzari ale Fordului in Europa si nu reprezinta o alta era.

  • Kirotractor, miercuri, 28.09.2016 10:10

    Cam scumpa declinarea asta ultima a Fiestei ST, mai ales cind noua generatie e pe cale sa fie lansata. Ford se pare ca pluseaza insa pe marota/meme-ul superioritatii tinutei de drum - nu tocmai confirmata de teste (inclusiv pe circuit) cu rivalii din segment, dintre care l-as prefera pe 208 GTI... de-as avea banii pt. el. Pur estetic vorbind, Clio RS ramine referintza - e doar parerea mea si asta, normal - ca sa nu mai zi ca nu doar el, 208 sau Ibiza Cupra au/pot avea jante/pneuri (205/40 R18) cu proportii mai nimerite decit... rulmentii Fiestei RS (cei 2,54 cm in plus ca diametru conteaza mult si nu doar vizual...).