Ford Fiesta ST200

1.6 Benzina Turbo (Ecoboost) 200CP Man6

Tehnologie

4.0

ST200 a fost construit, așa cum am văzut și la capitolul interior, pe când modelul de segment B al celor de la Ford nu "promovase" încă la facelift-ul interior actual. Și cu un interior lăsat în urmă față de fratele clasic cu facelift, Fiesta ST200 îți dă impresia că face parte dintr-o generație anterioară de modele, pe vremea în care Ford miza pe multe butoane care să satisfacă comenzile șoferului. 

Cu toate astea, în imaginea retro oferită de sutele de butoane și de ecranele infime pe care le ai în față - acestea pot fi un impediment pentru clienții care-și doresc o mașină nu doar fun, ci și modernă - se ascund câteva elemente tehnologice pe care nu le putem ignora.

MyKey este cel mai interesant dintre acestea: dacă eşti părinte şi hotărăşti să-i dai maşina fiului tău (mă rog, e un ST200, treaba asta merge la sigur doar dacă fiul se numește Simone Tempestini, în rest riști cam mult), poţi seta o serie de limite (viteză şi volum al muzicii, de exemplu) pentru a fi sigur că totul e în regulă când acesta se plimbă prin oraş cu prietenii lui.

E adevărat, acest sistem nu va fi folosit prea des de către cei care-şi cumpără un Fiesta ST, pentru că modelul se adresează în principal tinerilor.

Nu lipsesc din oferta Fiesta ST nici pachetul Emergency Assistance, care apelează automat serviciul naţional de urgenţă în caz de accident, şi nici oferta multimedia SYNC, aceasta înglobând sistemele de conectivitate ale modelului (telefon, voce, muzică, Bluetooth). Dacă alegeţi Fiesta, nu uitaţi că trăiţi în România iernilor grele, deci vă recomand parbrizul încălzit, un feature extrem de util la nevoie.

  • someone, vineri, 16.09.2016 11:37

    nu prea sant multe de carcotit la o astfel de masina, poate doar ca mie personal, mi-ar placea sa fie si in varianta cu 5 usi. stie cineva dimensiunile anvelopelor?

  • stefan, vineri, 16.09.2016 11:42

    205/40/17

  • someone, vineri, 16.09.2016 12:50

    tks

  • mircea, vineri, 16.09.2016 13:33

    Merci de ajutor, Ștefan :)

  • COco, vineri, 16.09.2016 15:44

    Chiar ca aveti un fotograf deosebit !

  • gabi_o, vineri, 16.09.2016 16:31

    Automarket, dar cum ati obtinut 8.2% Bucuresti-iasi? Ce ne divulgati, viteza de rulare sau in cate ore erati la Iasi?

  • mircea, vineri, 16.09.2016 16:41

    @gabi_o Conducând mașina. Tare sau ce?

  • Revoknuckle, sâmbătă, 17.09.2016 15:20

    nu este un diferential, nici macar special, ci o punte fata MacPherson cu pivot independent, adica o tehnologie similara celei instalate in Megane 2 RS spre exemplu.

  • Lucian, sâmbătă, 17.09.2016 20:30

    @someone, exista din 2014 varianta in 5 usi si 197 de CP, dar nu la noi :) https://www.youtube.com/watch?v=7v6nhGOMMKk https://www.youtube.com/watch?v=ZPpCBD_Vtx8

  • Scrooge, duminică, 18.09.2016 13:30

    @automarket......interiorul este fix la fel cu toate modelele Fista facelift comercializate in Romania si in Europa. Exista o varianta de plansa de bord cu ecran color mai mare si comenzi simplificate dar care inca nu a fost lansata pe "batranul continent". In concluzie interiorul este blocat fix in strategia actuala de vanzari ale Fordului in Europa si nu reprezinta o alta era.

  • Kirotractor, miercuri, 28.09.2016 10:10

    Cam scumpa declinarea asta ultima a Fiestei ST, mai ales cind noua generatie e pe cale sa fie lansata. Ford se pare ca pluseaza insa pe marota/meme-ul superioritatii tinutei de drum - nu tocmai confirmata de teste (inclusiv pe circuit) cu rivalii din segment, dintre care l-as prefera pe 208 GTI... de-as avea banii pt. el. Pur estetic vorbind, Clio RS ramine referintza - e doar parerea mea si asta, normal - ca sa nu mai zi ca nu doar el, 208 sau Ibiza Cupra au/pot avea jante/pneuri (205/40 R18) cu proportii mai nimerite decit... rulmentii Fiestei RS (cei 2,54 cm in plus ca diametru conteaza mult si nu doar vizual...).