Tehnologie
ST200 a fost construit, așa cum am văzut și la capitolul interior, pe când modelul de segment B al celor de la Ford nu "promovase" încă la facelift-ul interior actual. Și cu un interior lăsat în urmă față de fratele clasic cu facelift, Fiesta ST200 îți dă impresia că face parte dintr-o generație anterioară de modele, pe vremea în care Ford miza pe multe butoane care să satisfacă comenzile șoferului.
Cu toate astea, în imaginea retro oferită de sutele de butoane și de ecranele infime pe care le ai în față - acestea pot fi un impediment pentru clienții care-și doresc o mașină nu doar fun, ci și modernă - se ascund câteva elemente tehnologice pe care nu le putem ignora.
MyKey este cel mai interesant dintre acestea: dacă eşti părinte şi hotărăşti să-i dai maşina fiului tău (mă rog, e un ST200, treaba asta merge la sigur doar dacă fiul se numește Simone Tempestini, în rest riști cam mult), poţi seta o serie de limite (viteză şi volum al muzicii, de exemplu) pentru a fi sigur că totul e în regulă când acesta se plimbă prin oraş cu prietenii lui.
E adevărat, acest sistem nu va fi folosit prea des de către cei care-şi cumpără un Fiesta ST, pentru că modelul se adresează în principal tinerilor.
Nu lipsesc din oferta Fiesta ST nici pachetul Emergency Assistance, care apelează automat serviciul naţional de urgenţă în caz de accident, şi nici oferta multimedia SYNC, aceasta înglobând sistemele de conectivitate ale modelului (telefon, voce, muzică, Bluetooth). Dacă alegeţi Fiesta, nu uitaţi că trăiţi în România iernilor grele, deci vă recomand parbrizul încălzit, un feature extrem de util la nevoie.
nu prea sant multe de carcotit la o astfel de masina, poate doar ca mie personal, mi-ar placea sa fie si in varianta cu 5 usi. stie cineva dimensiunile anvelopelor?