Calitate / Pret
188 de euro pentru fiecare cal putere în plus. Asta este suma pe care Ford a așezat-o pe eticheta lui ST200, care poate fi cumpărat începând cu 24.000 de euro, deci cu vreo 3.500 de euro mai mult decât varianta ST mai cuminte.
Suma nu e deloc una mică, pentru că ST200 devine brusc el doilea cel mai scump model din segment, în condițiile în care singurul peste această sumă este Clio RS Trophy (cu 600 de euro mai scump), care vine cu 20 de cai în plus și cu transmisie automată cu ambreiaj dublu. Nu că asta ar fi neapărat vreun avantaj la nivel dinamic sau al experienței de condus, dar vorbim pur și simplu de ceva mai multă tehnologie pe care o poți cumpăra la un preț asemănător.
În condițiile în care celelalte modele din segment sunt evident mai accesibile (Polo GTI e cu 4000 de euro mai ieftin, iar Corsa OPC cu nu mai puțin de 5000 de euro mai ieftină), este foarte clar că Fiesta ST200 nu e vreo mașină de performanță de buget. Însă în cazul modelului Ford nu plătești doar putere, ci și o ținută de drum și o direcție exemplare, pe care celelalte modele din segment se cam chinuie să le aibă.
nu prea sant multe de carcotit la o astfel de masina, poate doar ca mie personal, mi-ar placea sa fie si in varianta cu 5 usi. stie cineva dimensiunile anvelopelor?