Interior
Fiesta ST200 a fost construită pe baza variantei ante-facelift a modelului, ceea ce înseamnă că interiorul a rămas blocat în era în care Ford folosea câte un buton pentru fiecare comandă posibilă pe o mașină. Asta și pentru că display-ul central este o treabă infimă ca dimensiuni și modestă ca grafică pe care o vei acoperi des cu telefonul, gadget care poate fi fixat perfect în "gura" din plastic care încadrează ecranul.
Și stă atât de bine, încât Ford ar fi putut transforma asta într-un soi de mesaj de marketing: "Nu mai ai nevoie de suporturi și elemente adiționale, telefonul tău se poate transforma oricând în display-ul mașinii". Mai ales dacă-l conectezi prin Bluetooth și-l pui să lucreze în locul sistemelor de pe Fiesta.
Altfel, dacă ignori faptul că face parte evident dintr-o generație tehnologică diferită, Fiesta ST200 e o mașină în care te simți excelent.
Te vei împrieteni cu scaunele Recaro. Profilate perfect, cu susţinere laterală demnă de sigla de pe capotă, acestea vor fi unul dintre punctele forte pe care vânzătorul din showroom vi le va prezenta atunci când vă veţi arăta interesaţi de modelul Ford. De altfel, apariţia scaunelor Recaro pe Fiesta a repezentat o premieră absolută pe ST, iar succesul acestora a fost transplantat - logic - și pe versiunea mai puternică. Ai suficiente locuri de "parcare" pentru obiectele de mici dimensiuni, iar bancheta poate găzdui doi pasageri adulţi. Un punct bonus pentru volanul din piele cu inscripţia ST în zona inferioară şi pentru pedalierul din aluminiu care aduce un plus de culoare în peisaj.
La capitolul antifonare şi sunete vibrante în interior (vorbim, totuşi, de un model sport), Fiesta ST200 este un paradox. Unul plăcut. Motorul 1.6 Ecoboost nu are valenţele sonore ale unui aspirat pur-sânge, dar inginerii Ford au inventat un sistem denumit Sound Symposer, rolul acestuia fiind acela de a filtra sunetele plăcute generate de motor şi de a le "arunca" în habitaclu. Efectul sonor este astfel unul artificial, "fabricat" la origine, dar absolut fantastic la nivel acustic.
nu prea sant multe de carcotit la o astfel de masina, poate doar ca mie personal, mi-ar placea sa fie si in varianta cu 5 usi. stie cineva dimensiunile anvelopelor?