Design
DS9 este o pată de emoție într-un segment conservator, dominat de linii drepte și ascuțite. Avem un design pe care e greu să nu-l observi, un design care se face remarcat în segment. Bineînțeles că și aici vorbim despre o grilă uriașă și despre multe inserții cromate la nivelul spoilerelor. Unele se continuă și pe aripile laterale.
În partea din spate, spre deosebire de ceea ce vedem în prezent în gama Audi și Mercedes-Benz, DS a decis să păstreze evacuările duble, care impun respect și vorbesc despre cei 360 de cai de sub capotă. Și, apropo de capotă, dunga cromată de pe toată lungimea sa este o adevărată operă de artă.
Sunt mai multe culori de caroserie, portierele au mânere ascunse, iar jantele de pe mașina mea de test au avut 20 de inch și s-au numit Munchen. Ce declarație de război mai clară de atât vreți?
E de așteptat face-lift-ul care va prelua designul frontal de la DS4, in mod clar superior, precum și sistemul multimedia, heads-up display si altele. Deși masina a fost lansata în Europa acum, ea a fost protestanta înaintea lui DS4.