Calitate / Pret

4.0

Trebuie să țineți cont că vorbim despre un sedan care se bate cu Audi A6 și BMW Seria 5, deci se va învârti în aceeași zonă de preț. Pe piața din România, socotelile încep de la 51.000 de euro pentru versiunea pe benzină, de 225 de cai putere. Dacă vă doriți hibridul de 360 de cai putere, disponibil cu nivelul de echipare de top, adică Rivoli+ (este comandat de 84% din clienții lui DS9), atunci bugetul vostru trebuie să îngăduie o valoare de 75.600 de euro.

Bineînțeles că te mai poți califica pentru un bonus de la stat, care duce valoarea sub pragul psihologic de 70.000 de euro. Însă tot va trebui să consulți un psiholog bun pentru a te obișnui cu gândul că francezii fac și mașini scumpe.

Din fericire, pe nivelul de echipare Rivoli+, clienții primesc tot ce-și pot dori, inclusiv acea piele Nappa pe care o tot lăudam mai sus, plus ceasul pregătit de orologierul franez BRM.

Dacă ne uităm la rivali, vedem că un Audi A6 55 TFSIe pornește fix de la 75.500 de euro. Deci e cu 100 de euro mai ieftin. Aiurea! Știm cu toții ce înseamnă să adaugi opționale la o mașină care pornește de la valoarea asta. BMW 545e are un preț de pornire de 73.000 de euro, iar Mercedes-Benz E300 PHEV are o etochetă de 68.500 de euro. Și aceste două modele vor mai scoate sume mari din buzunarul clienților pentru opționale. Pe când DS9 are deja toate opționalele incluse la 75.600 de euro.

  • Andrei, vineri, 04.03.2022 12:16

    E de așteptat face-lift-ul care va prelua designul frontal de la DS4, in mod clar superior, precum și sistemul multimedia, heads-up display si altele. Deși masina a fost lansata în Europa acum, ea a fost protestanta înaintea lui DS4.

  • ds, vineri, 04.03.2022 12:17

    Am mai văzut ceva de genul "2.1 litri/100 de kilometri. " la mai multe recenzii ale unor plug-in-hibryd, cred că ar fi corect zis "2.1 litri/ primii 100 km". Pentru că după ce se termină resursele electrice motorul termic are alt consum. Dar, mă rog, datele despre consum au fost și vor fi întotdeauna extrem de relative. La fel ca și consumul mediu, adică urban/extraurban. De parcă ai merge vreodată 50 km urban și fix alți 50 extraurban. Apropo, cei 50 km extraurban or fi pe autostradă, drum expres, sau drum european/național? Altfel, o mașină elegantă și frumoasă care pentru 75.600 euro îți oferă mult și destulă tehnologie.

  • PMC, vineri, 04.03.2022 12:43

    @ds: corect, minciuna de la consumul de 2.1 L e labartzata. In rest, 75000 de Eur... nu stiu... a innebunit lumea...

  • Andrei, vineri, 04.03.2022 13:44

    DS nu a fost decat un esec continuu in vanzari, preturile au fost prea mari pentru ceea ce ofereau. Noul model are un pret ridicol, imposibil de justificat. Pe autocar.co.uk, masina are 3,5/5, aici, ca de obicei, toate masinile au acelasi punctaj, ceea ce e ciudat.

  • eu, vineri, 04.03.2022 16:53

    pentru stellantis nu e esec, nu cred ca ii costa prea mult sa o puna pe piata. DS-ul asa e de fapt un peugeot 508 mai cu staif, oricum investitia pt productia lui 508 era deja facuta...macar de s-ar vinde 508-ul, ca masina e buna, idem DS. hiba la francezi e, ca intotdeauna, la imagine, masinile sunt foarte bune, dar nu reusesc sa rupa vraja atractiei cumparatorilor catre masinile germane mai sus de segmentele B/C. ceva nu fac ei bine la partea de promovare si marketing. dar intrebati-i pe cei care au avut masini franceze in trecut, indiferent de clasa, daca au fost multumiti de ele, majoritatea covarsitoare vor zice da, cu toate cei fixati pe golf, passat si seria 3/5/X sau audi/mb nu ii vor crede. am luat contract cu destule persoane care detin sau au detinut franceze: laguna-latitude-talisman, megane-fluence, scenic, koleos, espace, c4, c5, c6, 407, 408, 508, 607, 807, rcz, 4007, 4008, chiar si low-costul 301, de clio-c3-207/208 nu mai zic, toti au zis: masini corecte, posesori multumiti sau foarte multumiti, inclusiv eu, care am experimentat o parte din ele.

  • Andrei, vineri, 04.03.2022 18:31

    Tocmai aici e problema, DS nu e altceva decat un 508 mai bine lucrat si cu un pret de clasa medie premium. Ori cei ce cauta premium nu accepta un astfel de compromis. Asta s-a vazut mereu in vanzari, masinile sunt prea scumpe pentru ce ofera, dar daca ar fi avut un pret mai mic nu mai era nimic de comentat. Cunosc foarte bine gama constructorului francez si am condus cam toate modelele. Intentii laudabile, realizari asa si-asa.

  • Bda, vineri, 04.03.2022 19:53

    DS nu este un eșec.este o prostie greu de înțeles.unul,sau câțiva deștepți s-au întors în trecut și s-au gândit că pe baza unui model "iconic" se poate crea o nouă marcă.cum dracu să nu poți deschide geamurile din spate în secolul 21?

  • ., sâmbătă, 05.03.2022 10:00

    Ce simpatică mi s-ar părea o reclamă în care Darth Vader (din filmul Războiul Stelelor) ar indica cu degetul această mașină și i-ar spune „I am your father!”... :)

  • Anonim, luni, 07.03.2022 14:11

    Masina asta dupa doi ani de utilizare nu mai face nici 50 % din pretul ei de noua . Un pret urias pentru un Citroen fie el si DS