Calitate / Pret
Trebuie să țineți cont că vorbim despre un sedan care se bate cu Audi A6 și BMW Seria 5, deci se va învârti în aceeași zonă de preț. Pe piața din România, socotelile încep de la 51.000 de euro pentru versiunea pe benzină, de 225 de cai putere. Dacă vă doriți hibridul de 360 de cai putere, disponibil cu nivelul de echipare de top, adică Rivoli+ (este comandat de 84% din clienții lui DS9), atunci bugetul vostru trebuie să îngăduie o valoare de 75.600 de euro.
Bineînțeles că te mai poți califica pentru un bonus de la stat, care duce valoarea sub pragul psihologic de 70.000 de euro. Însă tot va trebui să consulți un psiholog bun pentru a te obișnui cu gândul că francezii fac și mașini scumpe.
Din fericire, pe nivelul de echipare Rivoli+, clienții primesc tot ce-și pot dori, inclusiv acea piele Nappa pe care o tot lăudam mai sus, plus ceasul pregătit de orologierul franez BRM.
Dacă ne uităm la rivali, vedem că un Audi A6 55 TFSIe pornește fix de la 75.500 de euro. Deci e cu 100 de euro mai ieftin. Aiurea! Știm cu toții ce înseamnă să adaugi opționale la o mașină care pornește de la valoarea asta. BMW 545e are un preț de pornire de 73.000 de euro, iar Mercedes-Benz E300 PHEV are o etochetă de 68.500 de euro. Și aceste două modele vor mai scoate sume mari din buzunarul clienților pentru opționale. Pe când DS9 are deja toate opționalele incluse la 75.600 de euro.
E de așteptat face-lift-ul care va prelua designul frontal de la DS4, in mod clar superior, precum și sistemul multimedia, heads-up display si altele. Deși masina a fost lansata în Europa acum, ea a fost protestanta înaintea lui DS4.