Performante

3.5

130 de cai putere, 1.500 de kilograme la gol, 0-100 km/h în 10.9 secunde și viteză maximă de 195 km/h. Cam acestea sunt performanțele lui DS7 facelift diesel. 

Pe hârtie. Căci în realitate este fix cum spuneam mai sus: în oraș un SUV decent, în afara orașului, o mașină care te duce din punctul A în punctul B fără nicio problemă, liniștit. Prea liniștit. 

Desigur, dacă vrei performanțe de la un DS7 facelift, atunci primul lucru pe care trebuie să îl faci este să bifezi motorizarea plug-in hybrid E-Tense cu 225 de cai putere.

Sau, dacă vrei mai mult, ai la dispoziție motorizările E-Tense 4x4 cu 300 de cai putere sau cu 360 de cai putere.

Aceasta din urmă poartă semnătura diviziei DS Performance, are șasiul coborât cu 15 milimetri, suspensie recalibrată pentru un plus de sportivitate și atinge 100 de km/h în 5.6 secunde. Altă „mâncare de pește”.

Revenind, însă, la mașina noastră, BMW X3 sDrive18d atinge suta în 9.4 secunde, iar Audi Q5 35 TDI în 9 secunde. Au câțiva CP în plus, așadar vei cam pierde într-o cursă de accelerație.

  • ds, vineri, 18.08.2023 12:05

    Dacă ar exista un catwalk pentru mașini, cu siguranță, din partea DS ar trebui să defileze multe reprezentante: DS7, DS9, sau conceptul E-Tense, fără să mai vorbim despre cele ce au dat tonul DS, însăși regina, oricare dintre DS19, 21, 23.

  • joe, vineri, 18.08.2023 14:18

    De ce să dai 50 mii de coco pt o carcasă frumoasa ce îmbracă un motor de Logan cu consum mare ,performante mici față de un Rav 4 plug in cu peste 300 Co,și consum mai mic?

  • chiarsiasa, vineri, 18.08.2023 14:28

    Sau mai bine dai 3000 de euroi si iei un aro cu motor de brasov si poti sa bagi si ulei de gatit in el. Iesi mai castigat, difrenta de patruj de mii o pui deoparte si iei dobanda. Bre, nea joe, unii mai au si mobila stil in casa nu doar placaj si pfl.

  • Mike, vineri, 18.08.2023 15:25

    blueHDI nu a fost un motor rău la vremea lui..... dar în 2023 tu mai vii cu diesel ???

  • Andrei, vineri, 18.08.2023 15:36

    E superbă masina, dar mai mult cu celalalt interior, parca Opera ii zice. Ăsta negru e prea sobru. Iar motorul ar trebui retras. Lux cu trepidații și miros de diesel - baba și mitraliera. Masina asta ori o iei cu hibridul 4x4 360 cai, ori nu o iei.

  • Syl, vineri, 18.08.2023 15:46

    ciudat ca pe site-ul producatorului nu mai poti configura decat cu motorul 1.5 diesel. Au disparut 1.6 benzina, 1.2 (era si asta la un moment dat) si 1.6 PHEV. Nu a aparut nici noul 1.2 hybrid, care la 3008 si C5 este configurabil. Masina e frumoasa, dar doar 1 optiune de motor nu are decat Korando.

  • flo, vineri, 18.08.2023 15:48

    asa e miki sa vezi cind pleci cu diesel!

  • Andrei, vineri, 18.08.2023 17:31

    De ce ai pune un motor lesinat pe o astfel de caroserie, menita sa mearga cu 4-5 persoane si multe bagaje?

  • Andrei, vineri, 18.08.2023 17:49

    În alte tari europene sunt diverse opțiuni. M-am uitat în FR și UK: diesel și PHEV 360cp.

  • Radu, vineri, 18.08.2023 20:50

    Motor prea mic. Are sotia modelul 2020 cu motorul de 2l d, scoate 7.6 în oraș și 4.5 afara.

  • Banditos, vineri, 18.08.2023 21:49

    Cred ca diesel e cea mai buna alegere in materie de tehnologie. Nimic nu depaseste fiabilitatea si economia unui diesel.

  • @premium folie de aluminiu, vineri, 18.08.2023 23:29

    La retestare Euro ncap, va pierde stelele (protecție adult sub 89%), DS își păcălește clienții. :))) Prețul de bază al mașinii cu dotări minimale pentru anul 2023 trece lejer de 50 000 Euro pentru o tiribombă capabilă de suta în 11 s. :)))))))))) Din fericire la viteze mari accelerează și mai lent, probabilitatea întâlnirii cu tir-ul crescând un pic mai accelerat. :)))))) Prremium original fake, my friend! :)))))))))))

  • Andrei, luni, 21.08.2023 12:13

    S-a ales praful de site-ul asta. A devenit magnet de bombardieri.