Consum

4.5

Pentru această motorizare, francezii de la DS Automobiles declară un consum combinat de 5.6 litri la fiecare 100 de km parcurși. Deși nu am atins această valoare, nici nu am fost foarte departe. 

După cei 100 de kilometri petrecuți în oraș, bordul îmi indica un consum cuprins între 8.8 și 9.5 litri/100 de kilometri. Contează foarte mult și traficul, la fel ca în cazul oricărei mașini.

Pe autostradă, cu pilotul automat setat la 130 km/h, DS7 facelift BlueHDi 130 a consumat 8.4 litri/100 de km. Consumul a scăzut la 7 litri/100 de km pe drumurile naționale și chiar la 6.6 litri după ce am înțeles că nu are rost să forțez prea tare cei 130 de cai putere.

Deci la un condus constant, cifrele de consum indicate de bord nu te vor speria prea tare. 

Dacă ar fi să facem o comparație cu rivalii din segment, aceasta ar arăta cam așa: pentru X3 cu motor diesel și 150 CP, BMW declară tot un consum de 5.6 litri/100 de km, iar aceeași valoare o întâlnim și la Audi Q5 35 TDI, cu 163 CP. Să fie oare egalitate?

  • ds, vineri, 18.08.2023 12:05

    Dacă ar exista un catwalk pentru mașini, cu siguranță, din partea DS ar trebui să defileze multe reprezentante: DS7, DS9, sau conceptul E-Tense, fără să mai vorbim despre cele ce au dat tonul DS, însăși regina, oricare dintre DS19, 21, 23.

  • joe, vineri, 18.08.2023 14:18

    De ce să dai 50 mii de coco pt o carcasă frumoasa ce îmbracă un motor de Logan cu consum mare ,performante mici față de un Rav 4 plug in cu peste 300 Co,și consum mai mic?

  • chiarsiasa, vineri, 18.08.2023 14:28

    Sau mai bine dai 3000 de euroi si iei un aro cu motor de brasov si poti sa bagi si ulei de gatit in el. Iesi mai castigat, difrenta de patruj de mii o pui deoparte si iei dobanda. Bre, nea joe, unii mai au si mobila stil in casa nu doar placaj si pfl.

  • Mike, vineri, 18.08.2023 15:25

    blueHDI nu a fost un motor rău la vremea lui..... dar în 2023 tu mai vii cu diesel ???

  • Andrei, vineri, 18.08.2023 15:36

    E superbă masina, dar mai mult cu celalalt interior, parca Opera ii zice. Ăsta negru e prea sobru. Iar motorul ar trebui retras. Lux cu trepidații și miros de diesel - baba și mitraliera. Masina asta ori o iei cu hibridul 4x4 360 cai, ori nu o iei.

  • Syl, vineri, 18.08.2023 15:46

    ciudat ca pe site-ul producatorului nu mai poti configura decat cu motorul 1.5 diesel. Au disparut 1.6 benzina, 1.2 (era si asta la un moment dat) si 1.6 PHEV. Nu a aparut nici noul 1.2 hybrid, care la 3008 si C5 este configurabil. Masina e frumoasa, dar doar 1 optiune de motor nu are decat Korando.

  • flo, vineri, 18.08.2023 15:48

    asa e miki sa vezi cind pleci cu diesel!

  • Andrei, vineri, 18.08.2023 17:31

    De ce ai pune un motor lesinat pe o astfel de caroserie, menita sa mearga cu 4-5 persoane si multe bagaje?

  • Andrei, vineri, 18.08.2023 17:49

    În alte tari europene sunt diverse opțiuni. M-am uitat în FR și UK: diesel și PHEV 360cp.

  • Radu, vineri, 18.08.2023 20:50

    Motor prea mic. Are sotia modelul 2020 cu motorul de 2l d, scoate 7.6 în oraș și 4.5 afara.

  • Banditos, vineri, 18.08.2023 21:49

    Cred ca diesel e cea mai buna alegere in materie de tehnologie. Nimic nu depaseste fiabilitatea si economia unui diesel.

  • @premium folie de aluminiu, vineri, 18.08.2023 23:29

    La retestare Euro ncap, va pierde stelele (protecție adult sub 89%), DS își păcălește clienții. :))) Prețul de bază al mașinii cu dotări minimale pentru anul 2023 trece lejer de 50 000 Euro pentru o tiribombă capabilă de suta în 11 s. :)))))))))) Din fericire la viteze mari accelerează și mai lent, probabilitatea întâlnirii cu tir-ul crescând un pic mai accelerat. :)))))) Prremium original fake, my friend! :)))))))))))

  • Andrei, luni, 21.08.2023 12:13

    S-a ales praful de site-ul asta. A devenit magnet de bombardieri.