
Consum
Din păcate, nu am avut foarte mult timp cu mașina, traseul pentru test drive fiind destul de scurt. A inclus o porțiune infimă de autostradă, dar și câteva drumuri naționale și destul de multe sensuri giratorii. Așadar, nu am condus chiar "întins".
La prima ieșire am reușit un consum de 23.8 kWh/100 de km. Apoi, după ce ne-am mai obișnuit puțin cu mașina, consumul a scăzut la 22.7 kWh/100 de km.
Pentru această versiune, BYD declară un consum de 21.9 kWh/100 de km, valoare pe care sunt convins că am fi putut să o atingem.
Ca rivali, am menționat deja Tesla Model Y. Modelul american a primit de curând un facelift, iar versiunea comparativă cu acest Sealion 7 Excellence AWD este Long Range Dual Motor: două motoare electrice, 514 CP, baterie de 78.4 kWh, 586 km autonomie și un consum declarat de 15.3 kWh/100 de km.
Avem apoi Hyundai Ioniq 5 AWD, 325 CP, baterie de 84 kWh și 500 de kilometri autonomie. Consumul acestei versiuni? 18.2 kWh/100 de km.
Ultimul, dar nu cel din urmă, este Volkswagen ID.5 GTX cu ai săi 340 de cai putere, 533 de kilometri autonomie și consum de 16.6 kWh/100 de km.
Wow, deci masina asta are 3.5 stele la capitolul Design si trece neobservata, pe cand Skoda Kodiaq are 4.0 stele la capitolul Design si este interesanta. Ca sa nu mai spun de noul BMW X3: 4.5 stele la capitolul Design si, din nou, considerat a fi interesant. La fel, se dau preturile din Marea Britanie, iar comparatia se face cu preturile din Romania, nu cu cele din Marea Britanie, acolo unde cea mai ieftina Tesla Model Y costa 44.990 de lire sterline. Asa ceva? Doamne fereste!