BMW X6

3.0 Diesel Turbo (M50d) 381CP 4x4 Aut8

Siguranta

5.0

BMW X6 este unul dintre modelele mărcii germane care nu a fost testat de către specialiştii de la EuroNCAP. Nici generaţia anterioară, nici cea de acum nu au fost supuse testelor de impact. Doar BMW X5 a trecut prin probele de impact. Dar în 2003, când a obţinut cinci stele. 

BMW X5 M50d are însă toate elementele necesare pentru a trece cu brio peste un astfel de test, siguranţa fiind un element la care BMW are antecedente foarte bune în condiţiile în care singura excepţie de patru stele din epoca recentă fiind electricul i3. Astfel, BMW oferă în echiparea de serie senzori pentru monitorizarea presiunii în anvelope, airbaguri frontale, laterale şi cortină, ABS, controlul dinamic al stabilităţii, controlul dinamic al tracţiunii şi senzor de impact.

  • @Dragos, luni, 09.02.2015 12:41

    O mica greseala de redactare: Preţul este destul de piperat, chiar şi pentru un X8 de 380 CP

  • Vasilica, luni, 09.02.2015 12:50

    Masina e ok nu contest si nu cred ca are un rival pe masura. Dar pentru romanica e ca nuca'n perete, e aiurea sa te plimbi cu ea prin mocirle si gropi de iti rup sasiu plus ca nu ai unde sa asterni acei 380cp ar insemna sa stai cu picioru pe frana. Parerea mea!

  • Andi, luni, 09.02.2015 13:13

    Chiar daca stiu ca nu prea conteaza consumul la nivelul asta de pret (probabil doar daca trece de 20l/100km) dar totusi diferenta dintre real si imaginar, pardon - declarat, nu este un pic cam mult diferita ... :) Mai bine un X6M, macar ala stii din start ca te fura la consum! :)

  • mda, luni, 09.02.2015 13:21

    astia de la BMW pt un X6 3.0 au preturi de Ferrari si Lamborghini

  • arogantul, marţi, 10.02.2015 18:16

    X6 nu este un SUV , este un SAV, sports activity vehicle

  • mihai, duminică, 15.02.2015 16:57

    De ce toate aceste masini(BMW,Audi, Volkswagen) consuma pe hartie 5-6-7% si in realitate dublu?Si cu toate astea primesc aproape 5 stele la consum.Recunosc,in realitate nu m-am interesat sa vad daca chiar exista aceasta problema,desi am cateva exemple(un prieten cu Golf 6 2.0 TDI care nu reuseste sa scoata consum sub 6.8-7% chiar daca masina a fost prezentata cu un consum total diferit la lansare),insa ma uit pe internet la teste de consum si de fiecare data consumul la aceste masini nu era lafel ca cel "de pe hartie" ci mai mare cu 2-3 litri/100km.Si uite asa apar pe strada astfel de reboot-uri ca ciupercile,pentru ca un om "mai slab de ingeri" cand isi cumpara o masina,se uita doar pe site-ul producatorului la consum si zice "-De ce sa-mi iau Citroen sau Ford(sau orice altceva),cand pot sa imi iau Volkswagen si consuma doar 3% ca asa mi-a zis tanti la reprezebtanta,plus ca asa are toti smecherii"