BMW X6

3.0 Diesel Turbo (M50d) 381CP 4x4 Aut8

Tinuta de drum

5.0

BMW X6 M50d beneficiază de o suspensie adaptivă specială dezvoltată de divizia M. Aceasta este oferită standard pentru modelul M50d şi aduce un plus enorm la capitoul ţinută de drum. Cu ajutorul suspensiei adaptive M, BMW X6 se poate transforma în funcţie de dorinţa celui de la volan. Acesta poate alege între patru moduri de rulare: Eco Pro, Confort, Sport şi Sport Plus.

Dacă în primul mod accentul este pus pe eficienţă iar în cel de-al doilea evident pe confort, atunci când comutăm în Sport sau Sport Plus amortizorele se întăresc, iar X6 devine un automobil sportiv în adevăratul sens al cuvântului. Orice urmă de ruliu sau tangaj este eliminată instant şi, în ciuda gabaritului şi masei de peste două tone, X6 zburdă fără nici o problemă pe un drum virajat de munte. Reversul medaliei este modul Confort, extrem de plăcut în oraş, când suspensiile sunt setate pentru confort iar cutia de viteze schimbă treptele mai lent şi eficient. Iar pentru cei care vor să încerce un record de consum există modul EcoPro, în care toate funcţiile maşinii sunt setate pentru eficienţă maximă şi economie de carburant.

Feelingul general la volan este un pic diferit faţă de generaţia anterioară. X6 este acum mai matur şi se comportă exact ca fratele său cu caroserie ceva mai normală, X5. Direcţia este extrem de precisă şi oferă suficient feedback celui de la volan pentru a ştii mereu unde sunt roţile punţii faţă.

  • @Dragos, luni, 09.02.2015 12:41

    O mica greseala de redactare: Preţul este destul de piperat, chiar şi pentru un X8 de 380 CP

  • Vasilica, luni, 09.02.2015 12:50

    Masina e ok nu contest si nu cred ca are un rival pe masura. Dar pentru romanica e ca nuca'n perete, e aiurea sa te plimbi cu ea prin mocirle si gropi de iti rup sasiu plus ca nu ai unde sa asterni acei 380cp ar insemna sa stai cu picioru pe frana. Parerea mea!

  • Andi, luni, 09.02.2015 13:13

    Chiar daca stiu ca nu prea conteaza consumul la nivelul asta de pret (probabil doar daca trece de 20l/100km) dar totusi diferenta dintre real si imaginar, pardon - declarat, nu este un pic cam mult diferita ... :) Mai bine un X6M, macar ala stii din start ca te fura la consum! :)

  • mda, luni, 09.02.2015 13:21

    astia de la BMW pt un X6 3.0 au preturi de Ferrari si Lamborghini

  • arogantul, marţi, 10.02.2015 18:16

    X6 nu este un SUV , este un SAV, sports activity vehicle

  • mihai, duminică, 15.02.2015 16:57

    De ce toate aceste masini(BMW,Audi, Volkswagen) consuma pe hartie 5-6-7% si in realitate dublu?Si cu toate astea primesc aproape 5 stele la consum.Recunosc,in realitate nu m-am interesat sa vad daca chiar exista aceasta problema,desi am cateva exemple(un prieten cu Golf 6 2.0 TDI care nu reuseste sa scoata consum sub 6.8-7% chiar daca masina a fost prezentata cu un consum total diferit la lansare),insa ma uit pe internet la teste de consum si de fiecare data consumul la aceste masini nu era lafel ca cel "de pe hartie" ci mai mare cu 2-3 litri/100km.Si uite asa apar pe strada astfel de reboot-uri ca ciupercile,pentru ca un om "mai slab de ingeri" cand isi cumpara o masina,se uita doar pe site-ul producatorului la consum si zice "-De ce sa-mi iau Citroen sau Ford(sau orice altceva),cand pot sa imi iau Volkswagen si consuma doar 3% ca asa mi-a zis tanti la reprezebtanta,plus ca asa are toti smecherii"