BMW X6

3.0 Diesel Turbo (M50d) 381CP 4x4 Aut8

Calitate / Pret

3.0

Reversul medaliei pentru calitatea şi puterea noului BMW X6 M50d este nota de plată. Preţurile modelului X6 pornesc de la 70.000 euro, dar pentru a achiziţiona un M50d trebuie să începem socotelile de la 92.600 euro. Dacă începem să adăugăm opţionale şi nu ne oprim prea curând putem ajunge la un preţ final de 122.250 euro, ca în cazul maşinii testate. Preţul este destul de piperat, chiar şi pentru un X6 de 380 CP. 

În segment avem alternative la preţuri mai mici, cum ar fi Mercedes-Benz ML350 Bluetec cu un preţ de pornire de 60.000 euro, dar acesta are o putere mult mai mică sau Audi Q7 facelift 4.2 TDI cu 77.000 euro. 

  • @Dragos, luni, 09.02.2015 12:41

    O mica greseala de redactare: Preţul este destul de piperat, chiar şi pentru un X8 de 380 CP

  • Vasilica, luni, 09.02.2015 12:50

    Masina e ok nu contest si nu cred ca are un rival pe masura. Dar pentru romanica e ca nuca'n perete, e aiurea sa te plimbi cu ea prin mocirle si gropi de iti rup sasiu plus ca nu ai unde sa asterni acei 380cp ar insemna sa stai cu picioru pe frana. Parerea mea!

  • Andi, luni, 09.02.2015 13:13

    Chiar daca stiu ca nu prea conteaza consumul la nivelul asta de pret (probabil doar daca trece de 20l/100km) dar totusi diferenta dintre real si imaginar, pardon - declarat, nu este un pic cam mult diferita ... :) Mai bine un X6M, macar ala stii din start ca te fura la consum! :)

  • mda, luni, 09.02.2015 13:21

    astia de la BMW pt un X6 3.0 au preturi de Ferrari si Lamborghini

  • arogantul, marţi, 10.02.2015 18:16

    X6 nu este un SUV , este un SAV, sports activity vehicle

  • mihai, duminică, 15.02.2015 16:57

    De ce toate aceste masini(BMW,Audi, Volkswagen) consuma pe hartie 5-6-7% si in realitate dublu?Si cu toate astea primesc aproape 5 stele la consum.Recunosc,in realitate nu m-am interesat sa vad daca chiar exista aceasta problema,desi am cateva exemple(un prieten cu Golf 6 2.0 TDI care nu reuseste sa scoata consum sub 6.8-7% chiar daca masina a fost prezentata cu un consum total diferit la lansare),insa ma uit pe internet la teste de consum si de fiecare data consumul la aceste masini nu era lafel ca cel "de pe hartie" ci mai mare cu 2-3 litri/100km.Si uite asa apar pe strada astfel de reboot-uri ca ciupercile,pentru ca un om "mai slab de ingeri" cand isi cumpara o masina,se uita doar pe site-ul producatorului la consum si zice "-De ce sa-mi iau Citroen sau Ford(sau orice altceva),cand pot sa imi iau Volkswagen si consuma doar 3% ca asa mi-a zis tanti la reprezebtanta,plus ca asa are toti smecherii"