Calitate / Pret
Varianta hibridă plug-in a lui X5 nu este cea mai ieftină din gamă și acest lucru este normal. Un X5 pleacă de la aproape 60.000 cu TVA inclus, dar acel preț este valabil pentru o variantă 4x2 de 231 CP. Hibridul testat de noi pornește de la puțin sub 73.000 de euro, adică puțin mai sus decât un diesel de 313 CP din gama X5.
Cu bonificația ecologică a programului Rabla Plus, prețul ajunge la 68.150 euro. Exemplarul testat de noi beneficia de numeroase echipamente opționale adunate la 27.000 de euro, care i-au ridicat prețul de listă la 99.700 euro cu TVA inclus.
Cel mai accesibil SUV hibrid din această clasă este Lexus RX450h. Mai scumpe decât X5 xDrive40e sunt modelele Mercedes-Benz GLE 500e, Audi Q7 e-tron și Volvo XC90 T8. Cel mai probabil, rivalii de la Porsche și Range Rover nu vor avea prețuri mai bune pentru variantele lor hibride odată disponibile în showroom-uri, deci BMW se poate mândri cu un loc doi la prețul de pornire al unui SUV hibrid plug-in de clasă premium.
Oricum, cine își permite un asemenea automobil nu se uită la câteva mii de euro, deci alegerea va fi pe bază de preferințe personale, nu pe oferte speciale.
10% in Bucuresti mi se pare extraordinar pentru o astfel de masina. Un Logan 1.4 consuma tot atat. Deci, se pare ca diesel nu mai merita nici pe SUV-uri.