Interior
Calitatea habitaclului lui X5 nu se pierde odată cu alegerea unui sistem de propulsie hibrid plug-in. Materialele de la bord sunt potrivite pentru segmentul premium, iar bordul este în continuare orientat subtil înspre șofer. Spațiile de depozitare sunt arhi-suficiente, dar telefonul mobil trebuie să-și facă loc în scrumieră sau într-unul dintre suporturile de pahar ca să nu îl ții în buzunar.
Pe bancheta din spate încap trei adulți fără probleme, pe când portbagajul este mai puțin generos decât la un X5 normal din cauza bateriilor. Avem 500 de litri de spațiu în loc de 650, ceea ce îl face mai spațios decât un GLE 500e, dar mai mic decât un model comparabil de la Volvo, Lexus, Porsche, Audi sau Range Rover.
Poziția la volan este confortabilă și comenzile sunt simplu de înțeles și de găsit. Ecranul din bord este tactil, dar poți să îi acționezi toate funcțiile din sistemul iDrive, deja familiar pentru oricine s-a urcat într-un BMW din ultima decadă.
Antifonarea este bună, motorul termic nefiind perceput la bord decât atunci când rulezi cu pedala la podea. Chiar și atunci, sunetul nu este deranjant. Liniștea este întreruptă de zgomotul vântului atunci când rulezi doar în modul electric la viteze mari, imposibil de atenuat integral din motive de aerodinamică, dar situația este perceptibilă doar dacă vrei să conduci fără să asculți muzică.
10% in Bucuresti mi se pare extraordinar pentru o astfel de masina. Un Logan 1.4 consuma tot atat. Deci, se pare ca diesel nu mai merita nici pe SUV-uri.