Consum
Nu știu cât de mult cântărește eficiența în alegerea unui X5 M50d, dar eu îmi fac datoria să vă spun că cei 400 de cai putere pot cere până la 14 litri/100 de kilometri în regim extraurban. Dar numai dacă ești un dement care s-a supărat foarte tare pe pedala de accelerație și rulează doar în modul Sport. Dacă ești cuminte, chiar și fără Eco Pro, poți obține un consum extraurban de 9-10 litri/100 de kilometri.
În fișa oficială, BMW anunță un consum mediu de 6.8 litri pentru versiunea X5 M50d. Dacă ne uităm în segment, vedem că noul Mercedes GLE, rivalul direct al lui X5, nu are încă un diesel așa de puternic în România.
Al doilea rival de temut este Audi Q7, care are un as important în mânecă. Este vorba despre versiunea SQ7, care vine cu 435 de cai putere și promite un consum mediu de 7.4 litri, oarecum justificat de cilindreea mai mare și de bagajul de putere superior. Și Bentley Bentayga are același motor diesel de 435 de cai putere și un consum de 7.9 litri/100 de km.
Range Rover Sport și Volvo XC90 nu au versiuni comparabile, cu un nivel similar al puterii, prin urmare nu pot fi luați în considerare. Nici Volkswagen Touareg nu are un diesel de 400 de cai putere, dar merită menționat că dieselul său de 286 de cai putere, adică cel mai puternic din gamă, consumă în regim mixt 6.9 litri, adică aproape fix cât un X5 M50d.
Nu inteleg de ce ai configura un X5 pana in 122.612 €....la banii astia urci in S coupe care e alta mancare de peste (alta lume) ! X5 mai mult de 70 de mii nu isi justifica banii.