BMW X5

Hibrid Plug-In (40e) 313CP 4x4 Aut8

Performante

4.0

Din fericire, SUV-urile hibride au un mare avantaj: nu fac compromisuri în materie de performanțe. Prin urmare, inginerii BMW au căutat să facă din X5 xDrive40e un SUV atletic, chiar dacă a luat în greutate câteva kilograme. Un fel de Ronaldo cu burtă, care nu și-a piedut pofta de goluri.

Prin urmare, noul X5 xDrive40e poate accelera de la 0 la 100 de km/h în 6.8 secunde, un timp bun pentru o mașină care cântărește 2.3 tone. Ceilalți rivali din segment au fost ceva mai lacomi la capitolul resurse, iar cei aproape 100 de cai putere în plus se oglindesc perfect în rubrica Performanțe a fișei lor tehnice.

Nu e de mirare că un Cayenne S E-Hybrid poate atinge 100 de km/h în 5.9 secunde, un Mercedes GLE500e în 5.3 secunde și un Volvo XC90 T8 Hybrid în 5.6 secunde. Excepție face doar Lexus RX450h, care are nevoie de 7.7 secunde.

Socotelile stau la fel și când vine vorba despre viteza maximă. Cei 210 km/h atinși de BMW X5 40e ajută doar dacă vrei să-l bați pe Lexus RX450h.

  • Sam93, marţi, 03.05.2016 14:32

    Haha, 3.5 pe hartie si 11 litri in realitate!

  • DanG, marţi, 03.05.2016 16:52

    @Sam93 11 in afara :-) Le-a fost rusine sa scrie cat consuma in oras.

  • Octavian, miercuri, 04.05.2016 09:59

    Este vorba doar de imagine si nimic altceva. In ziua de azi daca nu ai in gama modele electrice si hybride te excluzi din lista producatorilor importanti. Mai departe cifrele conteaza mai putin.

  • rotila, joi, 05.05.2016 10:32

    sigur ca da. cine nu are o astfel de masina nu face parte din elita societatii si este dispretuit dorobanti .

  • hazard, joi, 05.05.2016 12:36

    Consumul e de bun simt, zic si eu. Am o motocicleta care consuma 10l/100km in oras :))