BMW X5

Hibrid Plug-In (40e) 313CP 4x4 Aut8

Interior

4.5

Dincolo de portieră descoperim un interior clasic, fără prea multe indicii că vorbim despre o versiune distinctă. Poate doar butonul eDrive să dea de gol ce se ascunde sub capotă. Și eventualele informații afișate în spatele volanului.

Avem aceeași grijă la detalii, cu finisaje specifice segmentului premium. Calitatea materialelor este una ridicată, plasticul moale fiind acompaniat de piele fină, cusături contrastante și inserții de aluminiu care amplifică senzația premium.

Spațiul interior este cât se poate de generos pentru cinci pasageri, cei de pe locurile din spate bucurându-se de suficient loc pentru picioare și la nivelul capului. Spațiul din portiere este decent, ca și cel din cotieră și de la nivelul suporturilor pentru pahare. Lipsește un spațiu pentru telefonul mobil, ceea ce înseamnă că va trebui să sacrificați unul dintre suporturile de pahare.

Portbagajul a primit pachetul de baterii litiu-ion, prin urmare a fost nevoie de compromisuri. Capacitatea acestuia scade de la 650 la 500 de litri. Comparat cu rivalii din segment, X5 40e este mai generos decât un Mercedes GLE 500e. Volvo XC90 hibrid, Lexus RX450h și Cayenne hibrid sunt ceva mai mari.

  • Sam93, marţi, 03.05.2016 14:32

    Haha, 3.5 pe hartie si 11 litri in realitate!

  • DanG, marţi, 03.05.2016 16:52

    @Sam93 11 in afara :-) Le-a fost rusine sa scrie cat consuma in oras.

  • Octavian, miercuri, 04.05.2016 09:59

    Este vorba doar de imagine si nimic altceva. In ziua de azi daca nu ai in gama modele electrice si hybride te excluzi din lista producatorilor importanti. Mai departe cifrele conteaza mai putin.

  • rotila, joi, 05.05.2016 10:32

    sigur ca da. cine nu are o astfel de masina nu face parte din elita societatii si este dispretuit dorobanti .

  • hazard, joi, 05.05.2016 12:36

    Consumul e de bun simt, zic si eu. Am o motocicleta care consuma 10l/100km in oras :))