Interior
Dincolo de portieră descoperim un interior clasic, fără prea multe indicii că vorbim despre o versiune distinctă. Poate doar butonul eDrive să dea de gol ce se ascunde sub capotă. Și eventualele informații afișate în spatele volanului.
Avem aceeași grijă la detalii, cu finisaje specifice segmentului premium. Calitatea materialelor este una ridicată, plasticul moale fiind acompaniat de piele fină, cusături contrastante și inserții de aluminiu care amplifică senzația premium.
Spațiul interior este cât se poate de generos pentru cinci pasageri, cei de pe locurile din spate bucurându-se de suficient loc pentru picioare și la nivelul capului. Spațiul din portiere este decent, ca și cel din cotieră și de la nivelul suporturilor pentru pahare. Lipsește un spațiu pentru telefonul mobil, ceea ce înseamnă că va trebui să sacrificați unul dintre suporturile de pahare.
Portbagajul a primit pachetul de baterii litiu-ion, prin urmare a fost nevoie de compromisuri. Capacitatea acestuia scade de la 650 la 500 de litri. Comparat cu rivalii din segment, X5 40e este mai generos decât un Mercedes GLE 500e. Volvo XC90 hibrid, Lexus RX450h și Cayenne hibrid sunt ceva mai mari.
Haha, 3.5 pe hartie si 11 litri in realitate!