Tehnologie
Odată cu noile schimbări adânci, estetice și de platformă, X1 a ajuns la nivelul tehnologic al lui Seria 3, de exemplu. Nu există elemente care să-i lipsească SUV-ului bavarez, la fel cum nu există însă nici pachete și sisteme tehnologice care să-l scoată în evidență în gama de modele ale mărcii.
Este adevărat că asta nu înseamnă că X1 a rămas în urma concurenților, ba din contra. Mașina îți oferă acces la toate sistemele care pot fi ascunse și îndesate într-un display central controlat de iDrive, celebrul "joystick" rotativ care-și face simțită prezența. Cu un plus pentru Head-Up Display-ul BMW, care din punctul meu de vedere este cel mai avansat și plăcut integrat din întreaga industrie auto la acest moment.
Subliniez și faptul că BMW a montat pe X1 un sistem de control al coborârii pantelor (Hill Descent Control) care în cazul celui mai mic SUV al mărcii va avea destinul pe care-l are o pereche de pantaloni care ți-au rămas mici: nu va fi folosit niciodată. Din simplul motiv că X1 va ieși în off-road fix cât ies echipele românești de fotbal din grupele cupelor europene.
interesant minusul dat pt.vizibilitatea in zona stalpului stanga...o fi vreo zona crepusculara....probabil....