Vizibilitate
Cineva spunea că design-ul noii generații de mașini - indiferent de marcă - taie sănătos din vizibilitate, care ajunge să fie un element secundar la construcția unui model. E adevărat cu suprafețele vitrate devin pe nesimțite din ce în ce mai mici, parțial pentru că producătorii pun accent pe sistemele de siguranță activă care se asigură în locul tău că unghiul mort nu mai e o problemă, de exemplu.
În cazul lui X1, dimensiunile mai mari față de generația precedentă se traduc printr-o orientare în spațiu mai greoaie la început, pentru că senzația e că ai urcat într-un X3. Dar te obișnuiești. Problema vine la nivelul stâlpului din stânga față, care încurcă atunci când te miști cu mașina pe străduțe înguste la viteze mici. Aștept un sistem de siguranță care să transforme zona stâlp-oglindă laterală într-una transparentă. Eventual.
interesant minusul dat pt.vizibilitatea in zona stalpului stanga...o fi vreo zona crepusculara....probabil....