Design
Foarte diferit. X1 este atât de schimbat față de generația anterioară, încât dacă-i dai jos numele de pe hayon aș paria că nimeni nu l-ar recunoaște. De notat că, deși e o idee mai scurt decât generația precedentă, noul X1 e impunător pentru că e mai lat și sesizabil mai înalt.
Pentru a fi pe placul fiecăruia dintre potențialii cumpărători, X1 oferă și pachete estetice exterioare grupate în așa-numitele "Linii": xLine, Sport Line sau M Sport. Fiecare oferă variațiuni pe aceeași temă, diferențele fiind făcute în principiu de modificarea spoilerelor frontal și posterior. Pe site-ul oficial BMW poți arunca o privire la cum arată fiecare dintre acestea.
Noi am avut în test varianta Sport Line, care este cea "normală". xLine oferă câteva ornamente suplimentare vizibile, în timp ce M Sport vine cu un design care-i va lăsa să creadă pe admiratori că sub capotă se ascund cel puțin 300 de cai.
Una peste alta, X1 s-a schimbat în bine și a lăsat acasă aspectul "girlish" pe care-l avea anterior. E mai dur, mai masculin și se încadrează bine în gama de SUV-uri recente BMW. Toate chestia e să-l poți recunoaște într-un moment în care, dacă te uiți din față, toate "X-urile" BMW seamănă din ce în ce mai bine între ele.
Pont: X1 e ăla care nu are blocurile optice lipite de grilă.
interesant minusul dat pt.vizibilitatea in zona stalpului stanga...o fi vreo zona crepusculara....probabil....