Interior
Odată cu trecerea la noua platformă, BMW Seria 1 promite mai mult spațiu la interior. Fără să ai valori oficiale în față, vei descoperi un habitaclu mai "aerisit" atât în partea din față, dar mai ales în dreptul pasagerilor care vor călători pe locurile din spate.
Scaunele față sport oferă un suport lateral excelent, iar tetierele sunt integrate. Deși eram pregătit să urmez câteva tratamente cutanate pentru viitoarele dureri de spate, am fost plăcut surprins că scaunele oferă un confort bun, chiar și atunci când stai înțepenit în mașină mai mult de două ore.
La nivelul cabinei vei descoperi materiale plăcute la atingere, finisate bine, însă în zonele inferioare ale habitaclului apare și plastic dur.
Locurile din spate vin cu suficient loc pentru genunchi și cap, însă cei care au o înălțime mai mare de 1.8 metri s-ar putea să fie ușor deranjați de plafonul coborât.
Noul Seria 1 propune spații de depozitare pe care le poți încadra în media segmentului. Pe fețele ușilor poți depozita sticle de apă (există o cavitate specială) și alte mărunțișuri, consola centrală "adăpostește" două suporturi pentru pahare, iar telefonul mobil poate sta într-un suport special (disponibil și cu un sistem pentru încărcare wireless). Atât cotiera, cât și torpedoul oferă spații bune pentru depozitarea unor obiecte ceva mai mari.
Butonul pentru pornirea motorului a fost mutat pe consola centrală, porturile USB sunt acum disponibile și în versiune USB-C, iar instrumentarul digital de bord poate avea o diagonală de până la 10.25 inch. În centrul planșei de bord se află ecranul sistemului de infotainment care poate fi comandat în versiuni de 8.8 și 10.25 de inch.
Absolut nicio tehnologie nu bate la ora actuala tehnologia Diesel. Cum s-a vazut si in testul asta. 11 l/100 de km... cu 40% din distanta parcursa in extraurban... nu stiu... ma rog... fiecare alege sa-si cheltuie banii cum crede de cuviinta. Personal, eu nu vreau sa cheltuiesc mult pe combustibil. Mai ales ca nu vad niciun mare avantaj la Otto fata de Diesel. E doar un pic mai silentios. In rest, ai doar dezavantaje fata de Diesel. Si in conditiile astea, toata presa injura Dieselul. Daca asta nu e distopie, nu stiu ce e.