Performante

4.0

Din cauza greutății în plus, despre care vorbeam mai devreme, este pentru prima oară în istoria M5 când noul model nu are un raport putere/greutate mai mare decât vechiul model. Concret, vechiul M5 avea un raport putere/greutate de 335 CP/kg, iar noul M5 are un raport de 299 CP/kg.

Acestea fiind spuse, repriza 0-100 km/h durează 3.5 secunde, față de cele 3.3 secunde ale vechii generații. Așa cum se întâmplă în cazul tuturor modelelor M, viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, dar pachetul M Driver poate crește această valoare la 305 km/h.

Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+ este cu 0.3 secunde mai încet până la 100 de km/h decât noul M5. Fratele mai mare, S 63 S E Performance sprintează până la acceași viteză în 3.3 secunde.

Panamera Turbo S E-Hybrid este, de departe, cel mai rapid dintre modelele amintite. În cazul său, repriza 0-100 km/h durează 2.9 secunde. 

  • NIET Downsizing, vineri, 16.05.2025 14:03

    C 43 AMG 408 CP 4motion ( 2.0L si cca. 1750 kg.) nu reuseste in regim urban sa coboare sub 17 litri/100 km. !!! P.S. M5 ține cu casa.

  • rotila, vineri, 16.05.2025 14:31

    cum altfel sa testezi o masina de 700 de cai decat pe zapada?

  • Snow, vineri, 16.05.2025 18:56

    Am avut placerea sa conduc modelul anterior. Mi-a placut atat de mult incat - daca nu ar fi impozitul de aproape 10.000 de lei pe an - l-as avea probabil in garaj. La mana a doua se gaseste in jur de 60.000 de Euro. Modelul actual mi se pare prea greu pentru a fi considerat o masina sport. Sper ca atunci cand il voi conduce sa-mi schimb parerea ... dar sunt usor sceptic ! Partea buna : impozitul maruntel, de hibrid. Putin sub 500 de lei pe an.

  • dany, vineri, 16.05.2025 21:11

    Tocmai am vizionat un filmulet cu un Fiat 124 Spider care iesea dintr-o parcare, in forma de spirala aflata la subsolul blocului, printr-un derapaj controlat desi viteza era mica. BMW-ul asta e orice doar masina sport nu. Nu conteaza tehnnologia, nu conteaza ca voi laudati tinuta de drum. Masa aia enorma nu are cum sa nu se simta inertial pe viraje. Toata presa straina critica aceasta masina, toti se stramba si fac grimase prin filmuletele in care e testata.... Asta e masina de autostrada si drumuri lungi, atat.